Učitavanje

1. Moja skulptura u javnom prostoru

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika ukazujući na moguće promjene prvobitnih rješenja.
  • U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima ću komunicirati s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajati različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • Moći ću primijeniti različite odnose masa i prostora te različite teksture kako bih izrazio svoju ideju.
  • Moći ću razlikovat ću različite odnose masa i prostora te različite teksture na primjerima umjetničkih djela.
Profesionalni videozapis. Transkript: Profesionalni videozapis.

Procjena znanja

Procijenite koliko se vaša prva ideja razlikovala od gotovog rada? Na praznu liniju upišite jedan od odgovora tako da se koristite ponuđenim izrazima: uopće nije razlikovala, jako malo razlikovala, potpuno razlikovala, razlikovala u nekim dijelovima.

Smatram da se moja ideja od gotovog rada
.

Promotrite svoju skulpturu i vrste masa kojima ste se koristili. Promislite, koje od navedenih masa ste koristili; zbijenu masu, udubljeno-ispupčenu masu, plošno istanjenu masu, prošupljenu masu, linijski istanjenu masu. Na praznu liniju upišite broj različitih vrsta masa (dvije, tri, četiri, pet ) koje ste koristili.

U svom radu koristio sam
različitih vrsta masa.

Promotrite svoju skulpturu i različite vrste površina – TEKSTURE koje vidite na skulpturi. Izbrojite koliko različitih tekstura vidite. Koristite sljedeće pojmove kako bi odgovorili na pitanje:  jednu vrstu teksture, jednu do tri vrste tekstura, tri do pet vrsta tekstura ili više od pet vrsta tekstura.

Na svojoj skulpturi vidim
.

Promotrite fotografiju na kojoj se u javnom prostoru nalazi skulptura Vilica umjetnika Joana Miróa. Koje vrste masa razlikujete na njegovu radu? Odaberite tri točna odgovora.

Promotrite fotografije na kojima su prikazane dvije skulpture s različitim vrstama površina – TEKSTURAMA. Koja od dvije skulpture ima hrapavije teksture?

1. Moja skulptura u javnom prostoru

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika ukazujući na moguće promjene prvobitnih rješenja.
  • U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima ću komunicirati s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajati različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • Moći ću primijeniti različite odnose masa i prostora te različite teksture kako bih izrazio svoju ideju.
  • Moći ću razlikovat ću različite odnose masa i prostora te različite teksture na primjerima umjetničkih djela.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 3: Umjetnost i zajednica - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima ću komunicirati s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika ukazujući na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
    1. Videolekcija 3.2: Utopijski svijet - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći likovnim i vizualnim izražavanjem analizirati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život te dati prijedlog njezina mogućeg (pre)oblikovanja., Djelomično ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima komunicira s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom.