Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika ukazujući na moguće promjene prvobitnih rješenja.
U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima ću komunicirati s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajati različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
Moći ću primijeniti različite odnose masa i prostora te različite teksture kako bih izrazio svoju ideju.
Moći ću razlikovat ću različite odnose masa i prostora te različite teksture na primjerima umjetničkih djela.
Podijeli ovu lekciju
Mrežna adresa je kopirana u međuspremnik
Profesionalni videozapis. Transkript: Profesionalni videozapis.
Procijenite koliko se vaša prva ideja razlikovala od gotovog rada? Na praznu liniju upišite jedan od odgovora tako da se koristite ponuđenim izrazima: uopće nije razlikovala, jako malo razlikovala, potpuno razlikovala, razlikovala u nekim dijelovima.
Smatram da se moja ideja od gotovog rada
.
Promotrite svoju skulpturu i vrste masa kojima ste se koristili. Promislite, koje od navedenih masa ste koristili; zbijenu masu, udubljeno-ispupčenu masu, plošno istanjenu masu, prošupljenu masu, linijski istanjenu masu. Na praznu liniju upišite broj različitih vrsta masa (dvije, tri, četiri, pet ) koje ste koristili.
U svom radu koristio sam
različitih vrsta masa.
Promotrite svoju skulpturu i različite vrste površina – TEKSTURE koje vidite na skulpturi. Izbrojite koliko različitih tekstura vidite. Koristite sljedeće pojmove kako bi odgovorili na pitanje: jednu vrstu teksture, jednu do tri vrste tekstura, tri do pet vrsta tekstura ili više od pet vrsta tekstura.
Na svojoj skulpturi vidim
.
Promotrite fotografiju na kojoj se u javnom prostoru nalazi skulptura Vilica umjetnika Joana Miróa. Koje vrste masa razlikujete na njegovu radu? Odaberite tri točna odgovora.
Promotrite fotografije na kojima su prikazane dvije skulpture s različitim vrstama površina – TEKSTURAMA. Koja od dvije skulpture ima hrapavije teksture?
ili % točno odgovorenih pitanja
Procijenili ste svoje znanje o sljedećim ishodima:
Uspješno ste naučili:
Potrudite se još malo kako biste bolje naučili:
1. Moja skulptura u javnom prostoru
Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika ukazujući na moguće promjene prvobitnih rješenja.
U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima ću komunicirati s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajati različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
Moći ću primijeniti različite odnose masa i prostora te različite teksture kako bih izrazio svoju ideju.
Moći ću razlikovat ću različite odnose masa i prostora te različite teksture na primjerima umjetničkih djela.
Tema 3: Umjetnost i zajednica - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima ću komunicirati s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika ukazujući na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
Videolekcija 3.2: Utopijski svijet - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći likovnim i vizualnim izražavanjem analizirati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život te dati prijedlog njezina mogućeg (pre)oblikovanja., Djelomično ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima komunicira s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom.