Učitavanje

2. Ritam i simetrija

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima komunicirate s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitome izražavanju.
  • U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • U potpunosti ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazivati na moguće promjene prvobitnih rješenja.

Prikazana je fotografija simetrična.

Likovna je kompozicija skladna i u ravnoteži.

D11 Razgovor s Majom Strgar Kurečić. Transkript: .

Za one koji žele znati više

Podijelite svoj rad s nastavnikom i drugim učenicima putem Padlet aplikacije.

https://e-laboratorij.carnet.hr/padlet-kolaboracija-na-dohvat-ruke/

Procjena znanja

Simetrija je odnos i raspored oblika unutar likovne cjeline.

Fotografija u zadatku jasan je primjer
simetrije.

Načela čega su ritam i simetrija?

Kompozicija na fotografiji dobar je primjer:

Upišite kratki odgovor.

________________
likovne kompozicije može biti simetrična i asimetrična.

2. Ritam i simetrija

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima komunicirate s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitome izražavanju.
  • U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • U potpunosti ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazivati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 1: Umjetnost, tehnologija i društvo - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija u vlastitome izražavanju., U potpunosti ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika ukazujući na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima ću komunicirati s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
    1. Videolekcija 1.1: Ritam i kontrast - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima komunicirate s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći koristiti se tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija u vlastitom izražavanju.