Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima komunicira s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
Moći ću opisati što je simbolička vrijednost boje.
Moći ću opisati što je vizualna komunikacija.
Moći ću uočiti različite načine upotrebe kontrasta i simbolike boje na umjetničkim djelima i primjerima.
Djelomično ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
Podijeli ovu lekciju
Mrežna adresa je kopirana u međuspremnik
Intervju sa stručnjakom. Transkript: .
Za one koji žele znati više
Podijelite svoje radove s nastavnikom i drugim učenicima.
U svojemu likovnom radu koristili smo se likovnom tehnikom
i bojama u
kontrastu.
Dopunite rečenicu.
Simbolička vrijednost boje ovisi o
među ljudima u nekom društvu.
Na koji način informacija dolazi do primatelja u vizualnoj komunikaciji?
Na primjeru detalja vidljiv je komplementarni kontrast boje.
Na primjeru murala umjetnika Miroa prepoznajete sve komplementarne parove boja.
ili % točno odgovorenih pitanja
Procijenili ste svoje znanje o sljedećim ishodima:
Uspješno ste naučili:
Potrudite se još malo kako biste bolje naučili:
2. Grafiti
Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima komunicira s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
Moći ću opisati što je simbolička vrijednost boje.
Moći ću opisati što je vizualna komunikacija.
Moći ću uočiti različite načine upotrebe kontrasta i simbolike boje na umjetničkim djelima i primjerima.
Djelomično ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
Tema 2: Identitet i popularna kultura - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima kojima ću komunicirati s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika ukazujući na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
Videolekcija 2.1: Moje jake strane (kako mogu pomoći drugima) - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći likovnim i vizualnim izražavanjem analizirati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život te dati prijedlog njezina mogućeg (pre)oblikovanja., Djelomično ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima komunicirate s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom.