Učitavanje

4. Uspon Carstva

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama.  (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku.  (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik komentira, raspravlja i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Potpuna ostvarenost)

4. Uspon Carstva

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama.  (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku.  (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik komentira, raspravlja i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Potpuna ostvarenost)
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 2: Tema - igre moći - Ishodi učenja: Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. (Potpuna ostvarenost), Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama. (Potpuna ostvarenost), Učenik razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst. /Djelomična ostvarenost), Učenik komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Potpuna ostvarenost)
    1. Videolekcija 2.1: SPQR - Ishodi učenja: Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama. (Potpuna ostvarenost), Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku.  (Djelomična ostvarenost), Učenik komentira, razmatra i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu.  (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 2.2: Magistrature - Ishodi učenja: Učenik komentira, razmatra i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Djelomična ostvarenost), Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. (Djelomična ostvarenost), Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama. (Potpuna ostvarenost)
    3. Videolekcija 2.3: Rimsko pravo - Ishodi učenja: Učenik komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Potpuna otvarenost), Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama. (Potpuna ostvarenost), Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. (Potpuna ostvarenost), Učenik razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst. (Djelomična ostvarenost)
    4. Videolekcija 2.5: Rimski carevi - Ishodi učenja: Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama. (Potpuna ostvarenost), Učenik komentira, raspravlja i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Potpuna ostvarenost), Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. (Djelomična ostvarenost)