Učitavanje

2. Živimo i volimo!

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik prepoznaje, primjenjuje i uspoređuje jednostavne i složene gramatičke oblike riječi i njihove odnose. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova i latinizme u hrvatskom jeziku. Pronalazi i navodi u rječničkome obliku riječi iz prilagođenih tekstova. Služi se samostalno rječnicima u knjižnom i digitalnom obliku. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik prepoznaje, razlikuje i analizira odnose riječi u rečenicama. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik komentira, raspravlja i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širem društvenom, znanstvenom, kulturnom, književnom i umjetničkom kontekstu. (Djelomična ostvarenost)

2. Živimo i volimo!

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik prepoznaje, primjenjuje i uspoređuje jednostavne i složene gramatičke oblike riječi i njihove odnose. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova i latinizme u hrvatskom jeziku. Pronalazi i navodi u rječničkome obliku riječi iz prilagođenih tekstova. Služi se samostalno rječnicima u knjižnom i digitalnom obliku. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik prepoznaje, razlikuje i analizira odnose riječi u rečenicama. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik komentira, raspravlja i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širem društvenom, znanstvenom, kulturnom, književnom i umjetničkom kontekstu. (Djelomična ostvarenost)
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 3: Tema - pod zvjezdanim svodom - Ishodi učenja: Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. (Potpuna ostvarenost), Učenik prepoznaje, primjenjuje i uspoređuje jednostavne i složene gramatičke oblike riječi i njihove odnose. (Potpuna ostvarenost), Učenik razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst. (Potpuna ostvarenost), Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama. (Potpuna ostvarenost), Učenik komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Potpuna ostvarenost), Učenik prepoznaje, razlikuje i analizira odnose riječi u rečenicama. (Djelomična ostvarenost)
    1. Videolekcija 3.1: Propercije piše njoj... (pokazne zamjenice) - Ishodi učenja: Učenik prepoznaje, primjenjuje i uspoređuje jednostavne i složene gramatičke oblike riječi i njihove odnose. (Potpuna ostvarenost), Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. (Potpuna ostvarenost), Učenik razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst. (Potpuna ostvarenost), Učenik prepoznaje, razlikuje i analizira odnose riječi u rečenicama. (Djelomična ostvarenost), Učenik komentira, raspravlja i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 3.3: I bogovi su ljudi - Ishodi učenja: Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. (Djelomična ostvarenost), Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama. (Potpuna ostvarenost), Učenik komentira, razmatra i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkom kontekstu. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 3.4: Umjetnost ljubavi (nepravilni glagoli) - Ishodi učenja: Učenik komentira, razmatra i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkom kontekstu. (Djelomična ostvarenost), Učenik prepoznaje, primjenjuje i uspoređuje jednostavne i složene gramatičke oblike riječi i njihove odnose. (Potpuna ostvarenost), Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. (Potpuna ostvarenost), Učenik razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst. (Potpuna ostvarenost), Učenik prepoznaje, razlikuje i analizira odnose riječi u rečenicama. (Djelomična ostvarenost)
    4. Videolekcija 3.5: Novi val - Ishodi učenja: Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama. (Potpuna ostvarenost), Učenik komentira, raspravlja i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Djelomična ostvarenost), Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. (Djelomična ostvarenost)