Povezane lekcije
Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana
- Tema 4: Tema - rečenične mozgalice - Ishodi učenja: Učenik prepoznaje, primjenjuje i uspoređuje jednostavne i složene gramatičke oblike riječi i njihove odnose. (Potpuna otvarenost), Učenik prepoznaje, razlikuje i analizira odnose riječi u rečenicama. (Potpuna ostvarenost), Učenik razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst. (Potpuna ostvarenost), Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. (Djelomična ostvarenost), Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama. (Djelomična ostvarenost), Učenik komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Djelomična ostarenost)
- Videolekcija 4.1: Akuzativ s infinitivom - Ishodi učenja: Učenik prepoznaje, primjenjuje i uspoređuje jednostavne i složene gramatičke oblike riječi i njihove odnose. (Potpuna ostvarenost), Učenik prepoznaje, razlikuje i analizira odnose riječi u rečenicama. (Potpuna ostvarenost), Učenik razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst. (Potpuna ostvarenost), Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. (Djelomična ostvarenost), Učenik komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 4.2: Nominativ s infinitivom - Ishodi učenja: Učenik prepoznaje, primjenjuje i uspoređuje jednostavne i složene gramatičke oblike riječi i njihove odnose. (Potpuna ostvarenost), Učenik prepoznaje, razlikuje i analizira odnose riječi u rečenicama. (Potpuna ostvarenost), Učenik razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst. (Potpuna ostvarenost), Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. (Djelomična ostvarenost), Učenik komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 4.4: Perifrastična konjugacija aktivna - Ishodi učenja: Učenik prepoznaje, primjenjuje i uspoređuje jednostavne i složene gramatičke oblike riječi i njihove odnose. (Potpuna ostvarenost), Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. (Potpuna ostvarenost), Učenik razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst.(Potpuna ostvarenost), Učenik prepoznaje, razlikuje i analizira odnose riječi u rečenicama. (Djelomična ostvarenost), Učenik komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 4.5: Perifrastična konjugacija pasivna - Ishodi učenja: Učenik prepoznaje, primjenjuje i uspoređuje jednostavne i složene gramatičke oblike riječi i njihove odnose. (Potpuna ostvarenost), Učenik prepoznaje, razlikuje i analizira odnose riječi u rečenicama. (Djelomična ostvarenost), Učenik razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst. (Djelomična ostvarenost), Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama. (Djelomična ostvarenost)