Učitavanje

1. Web 2.0 alati

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik samostalno pronalazi informacije i programe, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje/dijeli digitalne sadržaje. (Potpuna ostvarenost.)

1. Web 2.0 alati

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik samostalno pronalazi informacije i programe, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje/dijeli digitalne sadržaje. (Potpuna ostvarenost.)
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 4: Stvaramo digitalne sadržaje - Ishodi učenja: Učenik pronalazi, opisuje te uspoređuje različite servise za objavljivanje mrežnoga sadržaja, opisuje postupak objavljivanja mrežnoga sadržaja. (Djelomična ostvarenost.), Učenik samostalno pronalazi informacije i programe, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje/dijeli digitalne sadržaje. (Potpuna ostvarenost.), Učenik dizajnira, razvija, objavljuje i predstavlja radove s pomoću sredstava informacijske i komunikacijske tehnologije primjenjujući suradničke aktivnosti. (Potpuna ostvarenost.)
    1. Videolekcija 4.2: Izrada interaktivnog postera - Ishodi učenja: Učenik dizajnira, razvija, objavljuje i predstavlja radove s pomoću sredstava informacijske i komunikacijske tehnologije primjenjujući suradničke aktivnosti. (Potpuna ostvarenost.), Učenik aktivno sudjeluje u sprečavanju elektroničkoga nasilja i govora mržnje. (Potpuna ostvarenost.), Učenik učinkovito se koristi dostupnim e-uslugama u području odgoja i obrazovanja. (Djelomična ostvarenost.)
    2. Videolekcija 4.3: Stvaranje i objavljivanje interaktivnog sadržaja - Ishodi učenja: Učenik samostalno pronalazi informacije i programe, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje/dijeli digitalne sadržaje. (Potpuna ostvarenost), Učenik pronalazi, opisuje te uspoređuje različite servise za objavljivanje mrežnoga sadržaja, opisuje postupak objavljivanja mrežnoga sadržaja. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 4.4: Izrada e-knjige - Ishodi učenja: Učenik dizajnira, razvija, objavljuje i predstavlja radove  s pomoću sredstava informacijske i komunikacijske tehnologije primjenjujući suradničke aktivnosti. (Djelomična ostvarenost.), Učenik samostalno pronalazi informacije i programe, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje/dijeli digitalne sadržaje. (Potpuna ostvarenost.)