Povezane lekcije
Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana
- Tema 5: Internet i ja - Ishodi učenja: Učenik kritički procjenjuje točnost, učestalost, relevantnost i pouzdanost informacija i njihovih izvora (znati izvući najbolje iz bogate ponude informacijskih i obrazovnih portala, enciklopedija, knjižnica i obrazovnih računalnih programa). (Potpuna ostvarenost), Učenik pronalazi, opisuje te uspoređuje različite servise za objavljivanje mrežnoga sadržaja, opisuje postupak objavljivanja mrežnoga sadržaja. (Potpuna ostvarenost), Učenik samostalno pronalazi informacije i programe, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje/dijeli digitalne sadržaje. (Potpuna ostvarenost), Učenik dizajnira, razvija, objavljuje i predstavlja radove s pomoću sredstava informacijske i komunikacijske tehnologije primjenjujući suradničke aktivnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik učinkovito se koristi dostupnim e-uslugama u području odgoja i obrazovanja. (Potpuna ostvarenost), Učenik aktivno sudjeluje u sprečavanju elektroničkoga nasilja i govora mržnje. (Potpuna ostvarenost), Učenik identificira neki problem iz stvarnoga svijeta, stvara program za njegovo rješavanje, dokumentira rad programa i predstavlja djelovanje programa drugima. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 5.1: e-usluge svuda oko nas - Ishodi učenja: Učenik kritički procjenjuje točnost, učestalost, relevantnost i pouzdanost informacija i njihovih izvora (znati izvući najbolje iz bogate ponude informacijskih i obrazovnih portala, enciklopedija, knjižnica i obrazovnih računalnih programa). (Potpuna ostvarenost), Učenik učinkovito se koristi dostupnim e-uslugama u području odgoja i obrazovanja. (Potpuna ostvarenost), Učenik pronalazi, opisuje te uspoređuje različite servise za objavljivanje mrežnoga sadržaja, opisuje postupak objavljivanja mrežnoga sadržaja . (Potpuna ostvarenost), Učenik aktivno sudjeluje u sprečavanju elektroničkoga nasilja i govora mržnje. (Potpuna ostvarenost), Učenik dizajnira, razvija, objavljuje i predstavlja radove s pomoću sredstava informacijske i komunikacijske tehnologije primjenjujući suradničke aktivnosti. (Djelomična ostvarenost), Učenik samostalno pronalazi informacije i programe, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje/dijeli digitalne sadržaje. (Djelomična ostvarenost), Učenik identificira neki problem iz stvarnoga svijeta, stvara program za njegovo rješavanje, dokumentira rad programa i predstavlja djelovanje programa drugima. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 5.2: Nasilje i prevare na internetu - Ishodi učenja: Učenik kritički procjenjuje točnost, učestalost, relevantnost i pouzdanost informacija i njihovih izvora. (Potpuna ostvarenost), Učenik samostalno pronalazi informacije i programe, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje/dijeli digitalne sadržaje. (Potpuna ostvarenost), Učenik dizajnira, razvija, objavljuje i predstavlja radove s pomoću sredstava informacijske i komunikacijske tehnologije primjenjujući suradničke aktivnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik aktivno sudjeluje u sprečavanju elektroničkoga nasilja i govora mržnje. (Potpuna ostvarenost), Učenik identificira neki problem iz stvarnoga svijeta, stvara program za njegovo rješavanje, dokumentira rad programa i predstavlja djelovanje programa drugima. (Djelomična ostvarenost)