Učitavanje

3. Reci NE

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik kritički procjenjuje točnost, učestalost, relevantnost i pouzdanost informacija i njihovih izvora. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik samostalno pronalazi informacije i programe, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje/dijeli digitalne sadržaje. (Potpuna ostverenost)
  • Učenik dizajnira, razvija, objavljuje i predstavlja radove s pomoću sredstava informacijske i komunikacijske tehnologije primjenjujući suradničke aktivnosti. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik aktivno sudjeluje u sprečavanju elektroničkoga nasilja i govora mržnje. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik identificira neki problem iz stvarnoga svijeta, stvara program za njegovo rješavanje, dokumentira rad programa i predstavlja djelovanje programa drugima. (Djelomična ostvarenost)

3. Reci NE

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik kritički procjenjuje točnost, učestalost, relevantnost i pouzdanost informacija i njihovih izvora. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik samostalno pronalazi informacije i programe, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje/dijeli digitalne sadržaje. (Potpuna ostverenost)
  • Učenik dizajnira, razvija, objavljuje i predstavlja radove s pomoću sredstava informacijske i komunikacijske tehnologije primjenjujući suradničke aktivnosti. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik aktivno sudjeluje u sprečavanju elektroničkoga nasilja i govora mržnje. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik identificira neki problem iz stvarnoga svijeta, stvara program za njegovo rješavanje, dokumentira rad programa i predstavlja djelovanje programa drugima. (Djelomična ostvarenost)
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 5: Internet i ja - Ishodi učenja: Učenik kritički procjenjuje točnost, učestalost, relevantnost i pouzdanost informacija i njihovih izvora (znati izvući najbolje iz bogate ponude informacijskih i obrazovnih portala, enciklopedija, knjižnica i obrazovnih računalnih programa). (Potpuna ostvarenost), Učenik pronalazi, opisuje te uspoređuje različite servise za objavljivanje mrežnoga sadržaja, opisuje postupak objavljivanja mrežnoga sadržaja. (Potpuna ostvarenost), Učenik samostalno pronalazi informacije i programe, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje/dijeli digitalne sadržaje. (Potpuna ostvarenost), Učenik dizajnira, razvija, objavljuje i predstavlja radove s pomoću sredstava informacijske i komunikacijske tehnologije primjenjujući suradničke aktivnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik učinkovito se koristi dostupnim e-uslugama u području odgoja i obrazovanja. (Potpuna ostvarenost), Učenik aktivno sudjeluje u sprečavanju elektroničkoga nasilja i govora mržnje. (Potpuna ostvarenost), Učenik identificira neki problem iz stvarnoga svijeta, stvara program za njegovo rješavanje, dokumentira rad programa i predstavlja djelovanje programa drugima. (Djelomična ostvarenost)
    1. Videolekcija 5.1: e-usluge svuda oko nas - Ishodi učenja: Učenik kritički procjenjuje točnost, učestalost, relevantnost i pouzdanost informacija i njihovih izvora (znati izvući najbolje iz bogate ponude informacijskih i obrazovnih portala, enciklopedija, knjižnica i obrazovnih računalnih programa). (Potpuna ostvarenost), Učenik učinkovito se koristi dostupnim e-uslugama u području odgoja i obrazovanja. (Potpuna ostvarenost), Učenik pronalazi, opisuje te uspoređuje različite servise za objavljivanje mrežnoga sadržaja, opisuje postupak objavljivanja mrežnoga sadržaja . (Potpuna ostvarenost), Učenik aktivno sudjeluje u sprečavanju elektroničkoga nasilja i govora mržnje. (Potpuna ostvarenost), Učenik dizajnira, razvija, objavljuje i predstavlja radove s pomoću sredstava informacijske i komunikacijske tehnologije primjenjujući suradničke aktivnosti. (Djelomična ostvarenost), Učenik samostalno pronalazi informacije i programe, odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje/dijeli digitalne sadržaje. (Djelomična ostvarenost), Učenik identificira neki problem iz stvarnoga svijeta, stvara program za njegovo rješavanje, dokumentira rad  programa i predstavlja djelovanje programa drugima. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 5.2: Nasilje i prevare na internetu - Ishodi učenja: Učenik kritički procjenjuje točnost, učestalost, relevantnost i pouzdanost informacija i njihovih izvora. (Potpuna ostvarenost), Učenik samostalno pronalazi informacije i programe,  odabire prikladne izvore informacija te uređuje, stvara i objavljuje/dijeli digitalne sadržaje. (Potpuna ostvarenost), Učenik dizajnira, razvija, objavljuje i predstavlja radove s pomoću sredstava informacijske i komunikacijske tehnologije primjenjujući suradničke aktivnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik aktivno sudjeluje u sprečavanju elektroničkoga nasilja i govora mržnje. (Potpuna ostvarenost), Učenik identificira neki problem iz stvarnoga svijeta, stvara program za njegovo rješavanje, dokumentira rad programa i predstavlja djelovanje programa drugima. (Djelomična ostvarenost)