Učitavanje

4. Analiza i prikaz podataka

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik primjenjuje algoritam (sekvencijalnoga) pretraživanja pri rješavanju problema. (Djelomična ostvarenost.)
  • Učenik prikuplja i unosi podatke kojima se analizira neki problem s pomoću odgovarajućega programa, otkriva odnos među podatcima koristeći se različitim alatima programa te mogućnostima prikazivanja podataka. (Potpuna ostvarenost.)

4. Analiza i prikaz podataka

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik primjenjuje algoritam (sekvencijalnoga) pretraživanja pri rješavanju problema. (Djelomična ostvarenost.)
  • Učenik prikuplja i unosi podatke kojima se analizira neki problem s pomoću odgovarajućega programa, otkriva odnos među podatcima koristeći se različitim alatima programa te mogućnostima prikazivanja podataka. (Potpuna ostvarenost.)
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 5: Proračunske tablice - Ishodi učenja: Učenik se koristi simulacijom pri rješavanju nekog ne nužno računalnoga problema. (Potpuna ostvarenost.), Učenik se koristi i upoznaje s različitim platformama i programima, koje prema potrebi pronalazi i instalira. (Djelomična ostvarenost.), Učenik primjenjuje algoritam (sekvencijalnoga) pretraživanja pri rješavanju problema. (Djelomična ostvarenost.), Učenik prikuplja i unosi podatke kojima se analizira neki problem s pomoću odgovarajućega programa, otkriva odnos među podatcima koristeći se različitim alatima programa te mogućnostima prikazivanja podataka. (Potpuna ostvarenost.)
    1. Videolekcija 5.1: Načini prikupljanja podataka - Ishodi učenja: Učenik se koristi simulacijom pri rješavanju nekog ne nužno računalnoga problema. (Potpuna ostvarenost), Učenik se koristi i upoznaje se s različitim platformama i programima, koje prema potrebi pronalazi i instalira. (Djelomična ostvarenost), Učenik prikuplja i unosi podatke kojima se analizira neki problem s pomoću odgovarajućega programa, otkriva odnos među podatcima koristeći se različitim alatima programa te mogućnostima prikazivanja podataka. (Potpuna ostvarenost)
    2. Videolekcija 5.2: Prikaz i obrada podataka - Ishodi učenja: Učenik prikuplja i unosi podatke kojima se analizira neki problem s pomoću odgovarajućega programa, otkriva odnos među podatcima koristeći se različitim alatima programa te mogućnostima prikazivanja podataka. (Potpuna ostvarenost.), Učenik koristi i upoznaje se s različitim platformama i programima, koje prema potrebi pronalazi i instalira. (Djelomična ostvarenost.), Učenik se koristi simulacijom pri rješavanju nekog ne nužno računalnoga problema. (Potpuna ostvarenost.)
    3. Videolekcija 5.3: Računanje u Excelu - formule i funkcije - Ishodi učenja: Učenik se koristi simulacijom pri rješavanju nekog ne nužno računalnoga problema. (Djelomična ostvarenost.), Učenik prikuplja i unosi podatke kojima se analizira neki problem s pomoću odgovarajućega programa, otkriva odnos među podatcima koristeći se različitim alatima programa te mogućnostima prikazivanja podataka. (Potpuna ostvarenost.)
    4. Videolekcija 5.5: Prikaz radne knjige i ispis podataka - Ishodi učenja: Učenik se koristi i upoznaje s različitim platformama i programima, koje prema potrebi pronalazi i instalira. (Djelomična ostvarenost.), Učenik prikuplja i unosi podatke kojima se analizira neki problem s pomoću odgovarajućega programa, otkriva odnos među podatcima koristeći se različitim alatima programa te mogućnostima prikazivanja podataka. (Djelomična ostvarenost.)