Učitavanje

3. Vježbe naglašavanja riječi, izgovornih cjelina i rečenica

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o sintaktičkom ustrojstvu rečenice na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik govori prema planu i razgovara primjenjujući vještine razgovora u skupini. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik sluša tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik čita tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost)

3. Vježbe naglašavanja riječi, izgovornih cjelina i rečenica

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o sintaktičkom ustrojstvu rečenice na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik govori prema planu i razgovara primjenjujući vještine razgovora u skupini. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik sluša tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik čita tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Djelomična ostvarenost)
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 2: Naglasni sustav hrvatskoga jezika - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o sintaktičkom ustrojstvu rečenice na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost.), Učenik govori prema planu i razgovara primjenjujući vještine razgovora u skupini. (Djelomična ostvarenost.), Učenik čita tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost.), Učenik sluša tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost.)
    1. Videolekcija 2.1: Naglasci - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o sintaktičkom ustrojstvu rečenice na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori prema planu i razgovara primjenjujući vještine razgovora u skupini. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik obrazlaže pozitivan i negativan utjecaj različitih medijskih tekstova na razvoj stavova i vrijednosti. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 2.2: Izgovorne cjeline i rečenična intonacija - Ishodi učenja: Učenik oblikuje tekst i primjenjuje znanja o sintaktičkom ustrojstvu rečenice na oglednim i čestim primjerima. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori prema planu i razgovara primjenjujući vještine razgovora u skupini. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)