Povezane lekcije
Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana
- Tema 10: Čitanje kraćih pripovjednih vrsta - Ishodi učenja: Učenik vrednuje književni tekst tumačeći utjecaj književnoga teksta na oblikovanje stavova i vrijednosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik tumači književni tekst na temelju čitateljskoga iskustva i usporedbe s drugim tekstovima primjenjujući znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 10.2: Čitanje novele - Ishodi učenja: Učenik vrednuje književni tekst tumačeći utjecaj književnoga teksta na oblikovanje stavova i vrijednosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik tumači književni tekst na temelju čitateljskoga iskustva i usporedbe s drugim tekstovima primjenjujući znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik obrazlaže vlastiti izbor književnih tekstova za čitanje s obzirom na tematsku i žanrovsku pripadnost. (Djelomična ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na društveni i ekonomski kontekst. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 10.3: Čitanje kratke priče: tema suvremeni život - fabula i kompozicija u pripovjednom tekstu - Ishodi učenja: Učenik vrednuje književni tekst tumačeći utjecaj književnoga teksta na oblikovanje stavova i vrijednosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik tumači književni tekst na temelju čitateljskoga iskustva i usporedbe s drugim tekstovima primjenjujući znanja o književnosti. (Potpuna ostvarenost), Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik obrazlaže vlastiti izbor književnih tekstova za čitanje s obzirom na tematsku i žanrovsku pripadnost. (Djelomična ostvarenost), Učenik obrazlaže značenje popularnokulturnih tekstova s obzirom na društveni i ekonomski kontekst. (Djelomična ostvarenost)