Povezane lekcije
Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana
- Tema 7: Govorenje, slušanje, čitanje, pisanje - Ishodi učenja: Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Potpuna ostvarenost), Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Potpuna ostvarenost), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Potpuna ostvarenost), Učenik uspoređuje različite odnose među riječima te objašnjava njihovo značenje u različitim kontekstima. (Djelomična ostvarenost), Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Djelomična ostvarenost), Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Djelomična ostvarenost), Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova radi komercijalizacije. (Djelomična ostvarenost), Učenik prosuđuje popularnokulturne tekstove s obzirom na književni kontekst i kontekst ostalih umjetnosti. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 7.2: Priprema i izvedba predavanja uz računalnu prezentaciju - Ishodi učenja: Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Potpuna ostvarenost), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Potpuna ostvarenost), Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost), Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 7.3: Slušamo znanstvenopopularno predavanje i čitamo znanstvenopopularni članak - Ishodi učenja: Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Potpuna ostvarenost), Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Djelomična ostvarenost), Učenik uspoređuje različite odnose među riječima te objašnjava njihovo značenje u različitim kontekstima. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 7.4: Planirana rasprava, parlaonica i okrugli stol - Ishodi učenja: Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Potpuna ostvarenost), Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost), Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova radi komercijalizacije. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 7.5: Pišemo osvrt - Ishodi učenja: Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost), Učenik prosuđuje popularnokulturne tekstove s obzirom na književni kontekst i kontekst ostalih umjetnosti. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 7.6: Pišemo životopis - Ishodi učenja: Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Djelomična ostvarenost), Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova radi komercijalizacije. (Djelomična ostvarenost)