Učitavanje

3. Slušamo znanstvenopopularno predavanje i čitamo znanstvenopopularni članak

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik uspoređuje različite odnose među riječima te objašnjava njihovo značenje u različitim kontekstima. (Djelomična ostvarenost)

3. Slušamo znanstvenopopularno predavanje i čitamo znanstvenopopularni članak

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik uspoređuje različite odnose među riječima te objašnjava njihovo značenje u različitim kontekstima. (Djelomična ostvarenost)
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 7: Govorenje, slušanje, čitanje, pisanje - Ishodi učenja: Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Potpuna ostvarenost), Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Potpuna ostvarenost), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Potpuna ostvarenost), Učenik uspoređuje različite odnose među riječima te objašnjava njihovo značenje u različitim kontekstima. (Djelomična ostvarenost), Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Djelomična ostvarenost), Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Djelomična ostvarenost), Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova radi komercijalizacije. (Djelomična ostvarenost), Učenik prosuđuje popularnokulturne tekstove s obzirom na književni kontekst i kontekst ostalih umjetnosti. (Djelomična ostvarenost)
    1. Videolekcija 7.1: Pišemo problemski članak - Ishodi učenja: Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Potpuna ostvarenost), Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Potpuna ostvarenost), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Potpuna ostvarenost), Učenik obrazlaže odnos proživljenoga iskustva i iskustva stečenoga čitanjem književnih tekstova. (Djelomična ostvarenost), Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Djelomična ostvarenost), Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova radi komercijalizacije. (Djelomična ostvarenost), Učenik prosuđuje popularnokulturne tekstove s obzirom na književni kontekst i kontekst ostalih umjetnosti. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 7.2: Priprema i izvedba predavanja uz računalnu prezentaciju - Ishodi učenja: Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Potpuna ostvarenost), Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Potpuna ostvarenost), Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost), Učenik interpretira književni tekst na temelju vlastitoga čitateljskog iskustva i znanja o književnosti. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 7.4: Planirana rasprava, parlaonica i okrugli stol - Ishodi učenja: Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Potpuna ostvarenost), Učenik čita tekst, prosuđuje značenje teksta i povezuje ga s prethodnim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost), Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova radi komercijalizacije. (Djelomična ostvarenost)
    4. Videolekcija 7.5: Pišemo osvrt - Ishodi učenja: Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Potpuna ostvarenost), Učenik sluša tekst, prosuđuje značenje teksta i i povezuje ga sa stečenim znanjem i iskustvom. (Djelomična ostvarenost), Učenik prosuđuje popularnokulturne tekstove s obzirom na književni kontekst i kontekst ostalih umjetnosti. (Djelomična ostvarenost)
    5. Videolekcija 7.6: Pišemo životopis - Ishodi učenja: Učenik piše raspravljačke tekstove u skladu s temom i prema planu. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori i razgovara u skladu sa svrhom govorenja i sudjeluje u planiranoj raspravi. (Djelomična ostvarenost), Učenik prosuđuje utjecaj medijskih tekstova radi komercijalizacije. (Djelomična ostvarenost)