Učitavanje

1. Pojava i mogućnosti organizacije slobodnog vremena

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Naučit ćete objasniti povijesno-geografske uvjete pojave slobodnoga vremena.
  • Naučit ćete usporediti trajanje radnoga i slobodnog vremena te trajanje radnog vijeka na odabranim primjerima.
  • Naučit ćete objasniti mogućnosti različitih načina provođenja slobodnoga vremena na selu i u gradu te navesti primjere iz svoje okoline.
  • Naučit ćete istražiti utjecaj socioekonomske strukture stanovništva na provođenje slobodnoga vremena.

Sljedeći zadatak riješite s pomoću priloženog grafičkog priloga. 

Odaberite točan odgovor.

U kojoj je od država sličnog stupnja ekonomskog razvoja plaćeno radno vrijeme najdulje?

Sljedeći zadatak riješite s pomoću priloženog grafičkog priloga.  

U kojoj navedenih država se najviše vremena troši aktivnosti vezane uz prehranu? 

Odaberite točan odgovor. 

Sljedeći zadatak riješite s pomoću priloženog grafičkog priloga.  

U kojoj državi kultura brze hrane najviše utječe na trajanje prehrambenih aktivnosti? 

Odaberite točan odgovor. 

Procjena znanja

U sljedećem zadatku označite točan odgovor.

Koji je od navedenih događaja ključno utjecao na pojavu slobodnog vremena?

Ako je tvrdnja točna, označite DA, a ako je netočna, označite NE.

Stanovništvo najrazvijenijih zemalja svijeta raspolaže sa sve više slobodnog vremena.

Ako je tvrdnja točna, označite DA, a ako je netočna, označite NE.

Žene raspolažu s više slobodnoga vremena od muškaraca.

Ako je tvrdnja točna, označite DA, a ako je netočna, označite NE.

Trajanje radnoga vijeka sve je dulje i za žene i za muškarce.

Dopunite rečenice tako da odaberete točnu riječ u padajućem izborniku.

Opremljenost sadržajima za provođenje slobodnog vremena bolja je

.
Na selu je vidljiviji

utjecaj tradicije na provođenje slobodnog vremena te prevladavaju

oblici provođenja slobodnog vremena. 

Sljedeći zadatak riješite sparivanjem odgovarajućih pojmova iz desnog i lijevog stupca. To ćete učiniti tako da kliknete na pojam u lijevom stupcu koji želite pomaknuti, a zatim kliknete na polje u koje ga želite smjestiti. 

Uparite odnos između radnog i slobodnog vremena s objašnjenjem. 

Ekstenzija poslovne i dokoličarske aktivnosti nisu povezane
Kompenzacija poslovne i dokoličarske aktivnosti posve su drukčije
Nema povezanosti poslovne i dokoličarske aktivnosti se preklapaju

1. Pojava i mogućnosti organizacije slobodnog vremena

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Naučit ćete objasniti povijesno-geografske uvjete pojave slobodnoga vremena.
  • Naučit ćete usporediti trajanje radnoga i slobodnog vremena te trajanje radnog vijeka na odabranim primjerima.
  • Naučit ćete objasniti mogućnosti različitih načina provođenja slobodnoga vremena na selu i u gradu te navesti primjere iz svoje okoline.
  • Naučit ćete istražiti utjecaj socioekonomske strukture stanovništva na provođenje slobodnoga vremena.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 6: Slobodno vrijeme - Ishodi učenja: GEO SŠ B.A.4.5. Učenik razlikuje i analizira mjesta i prakse provođenja slobodnoga vremena te njihove posljedice u prostoru., GEO SŠ B.4.1. Učenik provodi geografsko istraživanje povezano sa sadržajima odabranoga ishoda i predstavlja rezultate istraživačkoga rada.
    1. Videolekcija 6.2: Utjecaj potrošačkih praksi na prostorne promjene - Ishodi učenja: Naučit ćete obrazložiti utjecaj slobodnoga vremena na potrošačke prakse (kupnja, prehrana, zabava i kultura)., Naučit ćete analizirati utjecaj potrošačkih praksi na promjene u prostoru na primjerima iz Hrvatske i svijeta.