/4
Prikaži:
1.1. Osnovni pojmovi hibridne i online nastave
Interakcija. Odabir točnih tvrdnji
Sudjelovanje u online raspravama putem alata poput Zooma sinkrona je aktivnost.
Pregledavanje snimljenih predavanja na Moodle platformi nije asinkrona aktivnost.
Rješavanje interaktivnih kvizova tijekom slobodnog vremena asinkrona je aktivnost.
/3
x
Vaš rezultat:
/12
Pokreni ponovno
-
predavanja se održavaju putem alata za videokonferencije (Zoom, Microsoft Teams, Google Meet…); studenti sudjeluju u virtualnim raspravama; zadatci se predaju i ocjenjuju putem online sustava, a povratne se informacije dobivaju putem elektroničke pošte ili unutar upotrijebljene platforme
- prezentacija obrazovnog sadržaja putem sustava za upravljanje učenjem (primjerice Moodle) uz rasprave ili rješavanje zadataka uživo, u učionici; nakon uvodnog predavanja uživo u učionici, studenti online gledaju videolekcije i rješavaju kvizove za provjeru znanja. Aktivnost završava praktičnom radionicom uživo u kojoj studenti primjenjuju naučeno.
- predavanje u učionici, uz upotrebu ploče i bilježaka; rasprave i rad u grupama bez digitalnih alata
- prezentacije za vizualizaciju gradiva; dijeljenje materijala putem sustava za razmjenu datoteka – primjerice Google disk (engl. Google Drive), Microsoft One Drive, elektronička pošta; upotreba digitalnih resursa poput videozapisa ili interaktivnih kvizova
xVaš rezultat:
/12
Pokreni ponovno
- prezentacija obrazovnog sadržaja putem sustava za upravljanje učenjem (primjerice Moodle) uz rasprave ili rješavanje zadataka uživo, u učionici; nakon uvodnog predavanja uživo u učionici, studenti online gledaju videolekcije i rješavaju kvizove za provjeru znanja. Aktivnost završava praktičnom radionicom uživo u kojoj studenti primjenjuju naučeno.
1.2. Odabir obrazovnih tehnologija
Interakcija
/5
x