Ishodi (kurikulum):
KEM SŠ A.3.2.Primjenjuje kemijsko nazivlje i simboliku za opisivanje sastava tvari.
KEM SŠ A.3.3. Kritički razmatra upotrebu tvari i njihov utjecaj na čovjekovo zdravlje i okoliš.
KEM SŠ B.3.2. Procjenjuje utjecaj čimbenika na sastav reakcijske smjese u ravnotežnome sustavu.
KEM SŠ D.3.1. Povezuje rezultate pokusa s konceptualnim spoznajama.
KEM SŠ D.3.2. Primjenjuje matematička znanja i vještine
KEM SŠ D.3.3. Uočava zakonitosti uopćavanjem podataka prikazanih crtežima, grafikonima i tablicama.
-
Reverzibilnost kemijske reakcije i kemijska ravnoteža kao dinamični proces približava se razmatranjem nekoliko primjera ravnotežnih reakcija u svakodnevnom životu. Primjena relacije za empirijsku konstantu ravnoteže kemijskog sustava, omogućuje razvijanje kompleksnog razmišljanja u rješavanju problema i povezivanju vrijednosti konstante ravnoteže s ravnotežnim koncentracijama ili ravnotežnim tlakovima reaktanata i produkata u reakcijskoj smjesi.
-
Suvremeni pristup koji uključuje IKT alate i predložene multimedijalne digitalne obrazovne sadržaje, zorno uz pokuse omogućuje praćenje utjecaja temperature, koncentracije i tlaka na ravnotežu kemijske reakcije.
-
Za pravilno funkcioniranje ljudskog organizma značajna je homeostaza, autonomni proces pomoću kojeg organizam zadržava ravnotežu prilagođavajući optimalne uvjete za preživljavanje i za održavanje ljudske vrste. Povezujuću znanja iz bilogije i primjere iz svakodnevnoga života, upoznajte neke od unutarnjih ili vanjskih čimbenika koji mogu poremetiti stanje dinamičke ravnoteže organizma.