Učitavanje

4. Suočavanje s frustracijom i stresom

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • objasniti kako se osoba može suočiti sa stresom
  • usporediti različite načine suočavanja u određenoj stresnoj situaciji
  • navesti različite strategije nošenja s frustracijom
  • opisati različite obrambene mehanizme i potkrijepiti ih primjerima
  • primijeniti znanje o znakovima stresa i načinima suočavanja sa stresom u svakodnevnom životu učenika radi očuvanja psihofizičkog zdravlja

Intervju - Suočavanje sa stresom, Sandro Krašić, mag.psych. Transkript: .

4. Suočavanje s frustracijom i stresom

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • objasniti kako se osoba može suočiti sa stresom
  • usporediti različite načine suočavanja u određenoj stresnoj situaciji
  • navesti različite strategije nošenja s frustracijom
  • opisati različite obrambene mehanizme i potkrijepiti ih primjerima
  • primijeniti znanje o znakovima stresa i načinima suočavanja sa stresom u svakodnevnom životu učenika radi očuvanja psihofizičkog zdravlja
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 3: Mogu i hoću - Ishodi učenja: objašnjavati kako kognitivni procesi, motivacija i emocije (u dinamičnom odnosu) upravljaju ponašanjem i primjenjivati znanja o tome na različite životne situacije
    1. Videolekcija 3.1: Motivacija - Ishodi učenja: objasniti što je motivacija, navesti što sve može stajati u osnovi naših motiva i objasniti na primjeru, razlikovati motive i potrebe, navesti i objasniti potrebe u Maslowljevoj piramidi, objasniti višestruku povezanost motivacije i ponašanja na primjeru, objasniti razliku između intrinzične i ekstrinzične motivacije, raspravljati o načinima povećanja intrinzične motivacije, razlikovati vrste motiva i potkrijepiti ih primjerima iz svakodnevnog života, objasniti kako dolazi do sukoba motiva, navesti vrste sukoba motiva na primjerima
    2. Videolekcija 3.2: Emocije - Ishodi učenja: razlikovati emocije, raspoloženja i afekte, objasniti pojam emocija, navesti osnovne i objasniti razliku između osnovnih i složenih emocija, razlikovati ugodne i neugodne emocije, opisati tijek nastanka emocionalnog doživljaja, razvijati interes za opažanje i ponašanje emocija, objasniti kako ljudi izražavaju emocije i važnost neverbalne komunikacije, objasniti biološku i kognitivnu osnovu emocija, navesti i na primjerima objasniti sastavnice emocija te njihovu međusobnu povezanost
    3. Videolekcija 3.3: Frustracija i stres - Ishodi učenja: raspravljati moguće posljedice dugotrajnog stresa, objasniti što je stres i kako do njega dolazi, objasniti pojmove primarne i sekundarne kognitivne procjene, objasniti podjelu stresora, objasniti pojam frustracije i kako do nje dolazi, prepoznati vlastite znakove stresa u različitim situacijama svakodnevnog života, razlikovati prepreke koje se javljaju u frustraciji