Učitavanje

1. Govori kao saborski zastupnik

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći uočavati i tumačiti obilježja govora na primjeru.
  • U potpunosti ću moći analizirati govor s obzirom na govorne vrednote.
  • U potpunosti ću moći pripremiti javni govor.
  • U potpunosti ću moći razlikovati različite vrste govora.
  • U potpunosti ću moći prepoznati tipične dijelove govora.
  • U potpunosti ću moći utjecati na pozitivne promjena u zajednici.
  • U potpunosti ću moći uočiti važnost demokratske svijesti i političke kulture građana u rješavanju društvenih i političkih problema.
  • Moći ću razlikovati različite svrhe govora.
  • Moći ću razlikovati upotrebu stilskih figura u govoru.
svakodnevni govor javni govor

razgovorni jezik i žargon

spontan

nepripremljen

nestrukturiran

standardni jezik (tipično)

planiran

pripremljen

strukturiran

Kompoziciju javnog govora čine uvod, središnji dio i zaključak.

Procjena znanja

Koja je namjena govora Vlade Gotovca?

1. Govori kao saborski zastupnik

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći uočavati i tumačiti obilježja govora na primjeru.
  • U potpunosti ću moći analizirati govor s obzirom na govorne vrednote.
  • U potpunosti ću moći pripremiti javni govor.
  • U potpunosti ću moći razlikovati različite vrste govora.
  • U potpunosti ću moći prepoznati tipične dijelove govora.
  • U potpunosti ću moći utjecati na pozitivne promjena u zajednici.
  • U potpunosti ću moći uočiti važnost demokratske svijesti i političke kulture građana u rješavanju društvenih i političkih problema.
  • Moći ću razlikovati različite svrhe govora.
  • Moći ću razlikovati upotrebu stilskih figura u govoru.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 2: Produktivne jezične djelatnosti - govorenje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razlikovati leksičke slojeve općeuporabnoga leksika hrvatskoga standardnog jezika., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnoga stila primatelja., Djelomično ću moći govoriti izlagačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.
    1. Videolekcija 2.2: Treba živjeti održivo (elevator pitch) - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istraživati i izdvajati informacije važne za pripremu i izvođenje govorenog teksta točno ih navodeći i poštujući autorstvo., U potpunosti ću moći izvoditi govor (elevator pitch) radi upućivanja slušatelja ili pregovaranja zbog zajedničkoga rješavanja problemske situacije., U potpunosti ću moći uočavati i razlikovati verbalna, neverbalna i paraverbalna obilježja javnoga govora., U potpunosti ću moći određivati temu, oblik, svrhu i namjenu govornoga teksta., U potpunosti ću moći istraživati informacije važne za pripremu govornog teksta služeći se različitim pouzdanim izvorima., U potpunosti ću moći procjeniti kako stanje ekosustava utječe na kvalitetu života., Moći ću određivati svrhu elevator pitcha., Moći ću primjenjivati verbalne, neverbalne i paraverbalne vrednote govorenoga jezika s obzirom na funkcionalni stil., Moći ću analizirati verbalne, neverbalne i paraverbalne vrednote govorenoga jezika s obzirom na funkcionalni stil., Moći ću određivati svrhu i tematiku sažetog govora, elevator pitcha.
    2. Videolekcija 2.3: Pet timskih uloga i jedno ja - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći služit se bilješkama i natuknicama tijekom diskusije., U potpunosti ću moći opisati timske uloge u suradničkim aktivnostima., U potpunosti ću moći pripremiti se za diskusiju u grupi radi donošenja odluka ili rješenja problemske situacije., U potpunosti ću moći povezati svoje osobine i ponašanja s opisanim timskim ulogama., U potpunosti ću moći odabrati prikladne komunikacijske obrasce za sudjelovanje u diskusiji., Moći ću opisati sebe na temelju osobnih i moralnih vrijednosti., Moći ću govoriti u skladu s govornom ulogom., Moći ću opisivati timske uloge u suradničkim aktivnostima.
    3. Videolekcija 2.4: Intervju za posao u međunarodnoj tvrtki - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razgovarati radi upućivanja sugovornika., U potpunosti ću moći pripremiti svoje bilješke i odgovore potrebne za planirani razgovor., U potpunosti ću moći razumjeti utjecaj međukulturnih razlika na organizacijsku kulturu tvrtke., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje., U potpunosti ću moći cijeniti svoj i poštovati tuđi identitet., U potpunosti ću moći pripremiti svoje odgovore za intervju za posao (tema, oblik, svrha i namjena govornoga teksta)., Moći ću odrediti temu, oblik, svrhu i namjenu intervjua za posao., Moći ću izdvojiti informacije važne za pripremu i izvođenje govorenog teksta., Moći ću istraživati i izdvajati informacije važne za pripremu i izvođenje govorenog teksta točno ih navodeći.