Učitavanje

1. Govori kao saborski zastupnik

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći uočavati i tumačiti obilježja govora na primjeru.
  • U potpunosti ću moći analizirati govor s obzirom na govorne vrednote.
  • U potpunosti ću moći pripremiti javni govor.
  • U potpunosti ću moći razlikovati različite vrste govora.
  • U potpunosti ću moći prepoznati tipične dijelove govora.
  • U potpunosti ću moći utjecati na pozitivne promjena u zajednici.
  • U potpunosti ću moći uočiti važnost demokratske svijesti i političke kulture građana u rješavanju društvenih i političkih problema.
  • Moći ću razlikovati različite svrhe govora.
  • Moći ću razlikovati upotrebu stilskih figura u govoru.
svakodnevni govor javni govor

razgovorni jezik i žargon

spontan

nepripremljen

nestrukturiran

standardni jezik (tipično)

planiran

pripremljen

strukturiran

Kompoziciju javnog govora čine uvod, središnji dio i zaključak.

Na koju se vrstu obilježja govora odnosi sljedeća tvrdnja: Jezik i stil prilagođeni su govorenju, rečenice su kratke i jasne.

Koja obilježja utječe na izvedbu uspješnog govora? Više je točnih odgovara.

Što ne čini pripremu za argumentativni govor?

Procjena znanja

Koja je namjena govora Vlade Gotovca?

Kojoj vrsti pripada govor Vlade Gotovca?

Kojom se glasovnom stilskom figurom Vlado Gotovac najčešće služio u svome govoru?

Vrsta govora koji je naglašeno osjećajan i svečan je prigodni govor.

Dopunite rečenicu

Sudbeni i polemički govori po vrsti su

. Preciziranje onog što se želi od publike dio je pripreme

govora.

1. Govori kao saborski zastupnik

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći uočavati i tumačiti obilježja govora na primjeru.
  • U potpunosti ću moći analizirati govor s obzirom na govorne vrednote.
  • U potpunosti ću moći pripremiti javni govor.
  • U potpunosti ću moći razlikovati različite vrste govora.
  • U potpunosti ću moći prepoznati tipične dijelove govora.
  • U potpunosti ću moći utjecati na pozitivne promjena u zajednici.
  • U potpunosti ću moći uočiti važnost demokratske svijesti i političke kulture građana u rješavanju društvenih i političkih problema.
  • Moći ću razlikovati različite svrhe govora.
  • Moći ću razlikovati upotrebu stilskih figura u govoru.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 2: Produktivne jezične djelatnosti - govorenje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razlikovati leksičke slojeve općeuporabnoga leksika hrvatskoga standardnog jezika., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnoga stila primatelja., Djelomično ću moći govoriti izlagačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.
    1. Videolekcija 2.2: Treba živjeti održivo (elevator pitch) - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istraživati i izdvajati informacije važne za pripremu i izvođenje govorenog teksta točno ih navodeći i poštujući autorstvo., U potpunosti ću moći izvoditi govor (elevator pitch) radi upućivanja slušatelja ili pregovaranja zbog zajedničkoga rješavanja problemske situacije., U potpunosti ću moći uočavati i razlikovati verbalna, neverbalna i paraverbalna obilježja javnoga govora., U potpunosti ću moći određivati temu, oblik, svrhu i namjenu govornoga teksta., U potpunosti ću moći istraživati informacije važne za pripremu govornog teksta služeći se različitim pouzdanim izvorima., U potpunosti ću moći procjeniti kako stanje ekosustava utječe na kvalitetu života., Moći ću određivati svrhu elevator pitcha., Moći ću primjenjivati verbalne, neverbalne i paraverbalne vrednote govorenoga jezika s obzirom na funkcionalni stil., Moći ću analizirati verbalne, neverbalne i paraverbalne vrednote govorenoga jezika s obzirom na funkcionalni stil., Moći ću određivati svrhu i tematiku sažetog govora, elevator pitcha.
    2. Videolekcija 2.3: Pet timskih uloga i jedno ja - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći služit se bilješkama i natuknicama tijekom diskusije., U potpunosti ću moći opisati timske uloge u suradničkim aktivnostima., U potpunosti ću moći pripremiti se za diskusiju u grupi radi donošenja odluka ili rješenja problemske situacije., U potpunosti ću moći povezati svoje osobine i ponašanja s opisanim timskim ulogama., U potpunosti ću moći odabrati prikladne komunikacijske obrasce za sudjelovanje u diskusiji., Moći ću opisati sebe na temelju osobnih i moralnih vrijednosti., Moći ću govoriti u skladu s govornom ulogom., Moći ću opisivati timske uloge u suradničkim aktivnostima.
    3. Videolekcija 2.4: Intervju za posao u međunarodnoj tvrtki - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razgovarati radi upućivanja sugovornika., U potpunosti ću moći pripremiti svoje bilješke i odgovore potrebne za planirani razgovor., U potpunosti ću moći razumjeti utjecaj međukulturnih razlika na organizacijsku kulturu tvrtke., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje., U potpunosti ću moći cijeniti svoj i poštovati tuđi identitet., U potpunosti ću moći pripremiti svoje odgovore za intervju za posao (tema, oblik, svrha i namjena govornoga teksta)., Moći ću odrediti temu, oblik, svrhu i namjenu intervjua za posao., Moći ću izdvojiti informacije važne za pripremu i izvođenje govorenog teksta., Moći ću istraživati i izdvajati informacije važne za pripremu i izvođenje govorenog teksta točno ih navodeći.