Učitavanje

4. Intervju za posao u međunarodnoj tvrtki

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći razgovarati radi upućivanja sugovornika.
  • U potpunosti ću moći pripremiti svoje bilješke i odgovore potrebne za planirani razgovor.
  • U potpunosti ću moći razumjeti utjecaj međukulturnih razlika na organizacijsku kulturu tvrtke.
  • U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje.
  • U potpunosti ću moći cijeniti svoj i poštovati tuđi identitet.
  • U potpunosti ću moći pripremiti svoje odgovore za intervju za posao (tema, oblik, svrha i namjena govornoga teksta).
  • Moći ću odrediti temu, oblik, svrhu i namjenu intervjua za posao.
  • Moći ću izdvojiti informacije važne za pripremu i izvođenje govorenog teksta.
  • Moći ću istraživati i izdvajati informacije važne za pripremu i izvođenje govorenog teksta točno ih navodeći.
HJ_2_2_4_stockvideo. Transkript: .

Kultura je programiranje ljudskog uma po kojemu se jedna skupina ljudi razlikuje od druge skupine ljudi.

#1 Zadatak

Nakon čitanja svaku tvrdnju svrstajte u pripadajuću rubriku.

Ljudi prihvaćaju hijerarhijski poredak u kojemu svatko ima svoje mjesto koje se ne treba dodatno preispitivati.
Iznimno se cijene lijepo i ukusno servirana hrana, pomno omotani darovi, s ukusom i mjerom odjeveni ljudi.
Proces odlučivanja vrlo je spor: sve odluke moraju biti hijerarhijski odobrene od najniže do najviše funkcije u središnjici tvrtke.
Ljudi vjeruju da istina uvelike ovisi o situaciji, kontekstu i vremenu.
Pojedinac osjeća dugoročnu pripadnost članovima obitelji, proširenoj obitelji, narodu i naciji.
Zaposlenike snažno motivira međusobno natjecanje i kad njihov tim pobijedi suparnički tim.
Cijenjeni su slobodno vrijeme i sloboda izbora.
Sigurnost je važan element osobne motivacije.
Pokazuju sposobnost lakog prilagođavanja tradicije promijenjenim uvjetima, izrazitu sklonost štednji i ulaganju, štedljivost i ustrajnost u postizanju rezultata.
Konflikti se rješavaju pregovaranjem i dogovorom.
Radi se da bi se živjelo.
Ljudi žive svoje živote vođeni vrlinama i praktičnim dobrim primjerima.
Zaposlenici su iznimno odani tvrtki.
Puno ulažu u inovacije i istraživanja te održavanju tvrtki za generacije.
Ljudi osjećaju snažan osjećaj srama zbog gubitka ugleda.
U hotelima i restoranima teži se izvrsnoj usluzi i savršenim proizvodima.
Odnosi između poslodavca i zaposlenika percipiraju se poput obiteljskih.
Iznimno se često oslanjaju na protokole ponašanja Sve je propisano do najmanjeg detalja.
Hrvatska
Japan

Procjena znanja

Intervju za posao razgovor je koji poslodavac vodi s pristupnikom da bi prikupio što više informacija i dokaza o njegovoj osposobljenosti za oglašeno radno mjesto.

U kojoj se dimenziji kulture osobito cijeni natjecateljski duh, neovisnost i uspjeh?

Dopunite rečenice točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

Kultura je programiranje ljudskoga

 po kojemu se jedna skupina ljudi razlikuje od druge skupine ljudi. Kulturu čine njezine

, koje podrazumijevaju svi članovi zajednice, te s njima vidljive prakse:

 poput ispijanja čaja, heroji kao što je Malala Yousafzai i 

: kosi toranj u Pizi, Nil u Egiptu.

Povežite točne odgovore.

širok osmijeh kao izraz nelagode
skretanje pogleda u stranu pri pozdravljanju
dubok naklon kao iskaz poštovanja
ispunjavanje tišine čavrljanjem
izravno gledanje u oči pri pozdravljanju
Europa
Daleki istok

Po kojem je antropologu i psihologu nazvana teorija na kojoj se temelji okvir međukulturne komunikacije?

4. Intervju za posao u međunarodnoj tvrtki

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći razgovarati radi upućivanja sugovornika.
  • U potpunosti ću moći pripremiti svoje bilješke i odgovore potrebne za planirani razgovor.
  • U potpunosti ću moći razumjeti utjecaj međukulturnih razlika na organizacijsku kulturu tvrtke.
  • U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje.
  • U potpunosti ću moći cijeniti svoj i poštovati tuđi identitet.
  • U potpunosti ću moći pripremiti svoje odgovore za intervju za posao (tema, oblik, svrha i namjena govornoga teksta).
  • Moći ću odrediti temu, oblik, svrhu i namjenu intervjua za posao.
  • Moći ću izdvojiti informacije važne za pripremu i izvođenje govorenog teksta.
  • Moći ću istraživati i izdvajati informacije važne za pripremu i izvođenje govorenog teksta točno ih navodeći.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 2: Produktivne jezične djelatnosti - govorenje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razlikovati leksičke slojeve općeuporabnoga leksika hrvatskoga standardnog jezika., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnoga stila primatelja., Djelomično ću moći govoriti izlagačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja.
    1. Videolekcija 2.1: Govori kao saborski zastupnik - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći uočavati i tumačiti obilježja govora na primjeru., U potpunosti ću moći analizirati govor s obzirom na govorne vrednote., U potpunosti ću moći pripremiti javni govor., U potpunosti ću moći razlikovati različite vrste govora., U potpunosti ću moći prepoznati tipične dijelove govora., U potpunosti ću moći utjecati na pozitivne promjena u zajednici., U potpunosti ću moći uočiti važnost demokratske svijesti i političke kulture građana u rješavanju društvenih i političkih problema., Moći ću razlikovati različite svrhe govora., Moći ću razlikovati upotrebu stilskih figura u govoru.
    2. Videolekcija 2.2: Treba živjeti održivo (elevator pitch) - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istraživati i izdvajati informacije važne za pripremu i izvođenje govorenog teksta točno ih navodeći i poštujući autorstvo., U potpunosti ću moći izvoditi govor (elevator pitch) radi upućivanja slušatelja ili pregovaranja zbog zajedničkoga rješavanja problemske situacije., U potpunosti ću moći uočavati i razlikovati verbalna, neverbalna i paraverbalna obilježja javnoga govora., U potpunosti ću moći određivati temu, oblik, svrhu i namjenu govornoga teksta., U potpunosti ću moći istraživati informacije važne za pripremu govornog teksta služeći se različitim pouzdanim izvorima., U potpunosti ću moći procjeniti kako stanje ekosustava utječe na kvalitetu života., Moći ću određivati svrhu elevator pitcha., Moći ću primjenjivati verbalne, neverbalne i paraverbalne vrednote govorenoga jezika s obzirom na funkcionalni stil., Moći ću analizirati verbalne, neverbalne i paraverbalne vrednote govorenoga jezika s obzirom na funkcionalni stil., Moći ću određivati svrhu i tematiku sažetog govora, elevator pitcha.
    3. Videolekcija 2.3: Pet timskih uloga i jedno ja - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći služit se bilješkama i natuknicama tijekom diskusije., U potpunosti ću moći opisati timske uloge u suradničkim aktivnostima., U potpunosti ću moći pripremiti se za diskusiju u grupi radi donošenja odluka ili rješenja problemske situacije., U potpunosti ću moći povezati svoje osobine i ponašanja s opisanim timskim ulogama., U potpunosti ću moći odabrati prikladne komunikacijske obrasce za sudjelovanje u diskusiji., Moći ću opisati sebe na temelju osobnih i moralnih vrijednosti., Moći ću govoriti u skladu s govornom ulogom., Moći ću opisivati timske uloge u suradničkim aktivnostima.