Ljudi prihvaćaju hijerarhijski poredak u kojemu svatko ima svoje mjesto koje se ne treba dodatno preispitivati.
Iznimno se cijene lijepo i ukusno servirana hrana, pomno omotani darovi, s ukusom i mjerom odjeveni ljudi.
Proces odlučivanja vrlo je spor: sve odluke moraju biti hijerarhijski odobrene od najniže do najviše funkcije u središnjici tvrtke.
Ljudi vjeruju da istina uvelike ovisi o situaciji, kontekstu i vremenu.
Pojedinac osjeća dugoročnu pripadnost članovima obitelji, proširenoj obitelji, narodu i naciji.
Zaposlenike snažno motivira međusobno natjecanje i kad njihov tim pobijedi suparnički tim.
Cijenjeni su slobodno vrijeme i sloboda izbora.
Sigurnost je važan element osobne motivacije.
Pokazuju sposobnost lakog prilagođavanja tradicije promijenjenim uvjetima, izrazitu sklonost štednji i ulaganju, štedljivost i ustrajnost u postizanju rezultata.
Konflikti se rješavaju pregovaranjem i dogovorom.
Radi se da bi se živjelo.
Ljudi žive svoje živote vođeni vrlinama i praktičnim dobrim primjerima.
Zaposlenici su iznimno odani tvrtki.
Puno ulažu u inovacije i istraživanja te održavanju tvrtki za generacije.
Ljudi osjećaju snažan osjećaj srama zbog gubitka ugleda.
U hotelima i restoranima teži se izvrsnoj usluzi i savršenim proizvodima.
Odnosi između poslodavca i zaposlenika percipiraju se poput obiteljskih.
Iznimno se često oslanjaju na protokole ponašanja Sve je propisano do najmanjeg detalja.