Učitavanje

2. Želim volontirati u Parkovima Hrvatske

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći odabrati valjane informacije s obzirom na svrhu teksta.
  • U potpunosti ću moći analizirati jezično-strukturna obilježja pisma.
  • U potpunosti ću moći oblikovati motivacijsko pismo prema modelu.
  • U potpunosti ću moći primjenjivati pravopisna i jezična pravila hrvatskoga standardnog jezika i obilježja funkcionalnoga stila teksta.
  • U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje.
  • U potpunosti ću moći oblikovati koncept za pisanje izlagačkih tekstova u skladu s određenom strukturom, oblikom i funkcionalnim stilom.
  • Moći ću navoditi vrste pisama.
  • Moći ću opisivati obilježja motivacijskog pisma.
  • Moći ću određivati strukturu pisma.
  • Moći ću određivati tekstnu vrstu.
  • Moći ću određivati dijelove strukture pisma.
#1 Zadatak

Dopunite rečenice riječima iz padajućeg izbornika da budu točne.

Pismo je

s papirom. Razlikujemo

vrste pisama. Osobno ili

pismo prepuno je osjećaja i uglavnom je upućeno

osobi. Javno pismo nazivamo i 

pismom. Službeno ili 

pismo upućuje se različitim organizacijama, ustanovama ili voditeljima istih i svrha je 

.

Pismom se prenose osjećaji, doživljaji ili ideje.

Mnoga su pisma zaboravljena jer su nezanimljiva sadržaja.

Dopunite sljedeće rečenice da budu sadržajno točne.

Pismo A.
doživjelo je slavu jer je s njim započelo 
doba. Patnje mladog Werthera, 
roman, pisan je u obliku pisama.
  1. 1. 2022.

Borna Štiglec

Ulica u Osijeku, 31000 Osijek, Hrvatska

borna.borna@gmail.com

+385901234567

Udruga RECI NE

predsjednik udruge, Ivan Ivić

Sunčana ulica 8

31000 Osijek, Hrvatska

Predmet: Motivacijsko pismo udruzi Reci ne


Poštovani gospodine Iviću,

zovem se Borna Štiglec i učenica sam I. gimnazije Osijek, četvrtoga razreda.

Ovim se putem prijavljujem za člana i voditelja udruge „RECI NE“, a natječaj sam vidjela na Facebooku i odmah me zaintrigirao jer sam već sudjelovala u različitim predavanjima na temu ovisnosti.

Već dugi niz godina sudjelujem u aktivnostima koje me čine kvalificiranom za poziciju u pitanju. Smatram kako sam osoba snažnog karaktera i integriteta, ali uvijek spremna pomoći i izaći u susret.

Kada je riječ o radu s drugim ljudima, volim dijeliti svoje ideje i s ostalima tražiti rješenja i dostizati ciljeve. Volim raditi s drugima, tj. u timu, ali ako je potrebno, nikad mi nije teško preuzeti stvari u svoje ruke.

Ambiciozna sam osoba motivirana za nove izazove i prepreke, otvorena novim iskustvima, tolerantna i komunikativna. Smatram kako su sve te osobine one koje čine dobrog vođu.

Već dvije godine sudjelujem u Erasmus+ projektima u kojima sam upoznala mlade ljude iz cijeloga svijeta i stekla mnogobrojna iskustva koja su me učinila kompetentnom za izazove koje bi nova pozicija nudila.

Također, kao jedna od UNICEF-ovih mladih ambasadora za prava djece Europske unije, prikupila sam mnogo iskustva u radu s drugima i ciljevima mladih u Europi. Sudjelovala sam u izradi knjižice Ovisnosti mladih u kojoj smo razgovarali sa stvarnim ovisnicima društva i onome što im je najpotrebnije te koja podrška im je najviše uskraćena u društvu. Tu su razgovori s mnogim stručnjacima iz područja psihologije, terapeuti i umjetnici koji nude svoje radionice za izlaz iz pakla ovisnosti.

Uza sve navedeno, smatram kako je pitanje kojim se bavi Vaša udruga ono koje zahtijeva mnogo više pažnje od one koja mu se pruža, a ja tom pitanju želim doista posvetiti mnogo svojega vremena. Ovisnost je, po meni, jedna od najopasnijih bolesti današnjice, a i dalje je u većini društava tabu tema o kojoj se ne govori dovoljno.

Kao član Udruge bila bih spremna suočiti se s izazovima koji zahtijevaju moju punu pozornost. Mislim da sam dorasla ovom radnom mjestu jer su udruzi, koja se bavi prevencijom, potrebni komunikativni članovi koji će poruku moći prenijeti mladima i doprijeti do njih, a to svakako jesam. Kao član i voditelj udruge „Reci ne“, spremno bih prihvaćala sve nove zadatke jer su ovisnosti nešto od čega treba udaljiti i spasiti mlade, ne samo u Hrvatskoj već i diljem svijeta a pod svaku cijenu.

Moja je želja studirati medicinu, područje adolescentske psihijatrije i ovisnosti u mladih i mislim da će mi ovo iskustvo biti iznimno dragocjeno.

Nadam se da ćete uzeti u obzir moju prijavu i hvala Vam na pruženoj prilici.

Srdačan pozdrav,

Borna Štiglec, učenica

Procjena znanja

 Koje su vrste pisama?

Motivacijsko pismo vrsta je:

Svako pismo mora sadržavati pozdrav i potpis?

Dopunite tvrdnju točnim odgovorom.

Pismo pripada

vrsti tekstova.

Dopunite rečenicu točnim odgovorom.

U motivacijskom pismu uvijek navodimo primatelja i
.

2. Želim volontirati u Parkovima Hrvatske

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći odabrati valjane informacije s obzirom na svrhu teksta.
  • U potpunosti ću moći analizirati jezično-strukturna obilježja pisma.
  • U potpunosti ću moći oblikovati motivacijsko pismo prema modelu.
  • U potpunosti ću moći primjenjivati pravopisna i jezična pravila hrvatskoga standardnog jezika i obilježja funkcionalnoga stila teksta.
  • U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje.
  • U potpunosti ću moći oblikovati koncept za pisanje izlagačkih tekstova u skladu s određenom strukturom, oblikom i funkcionalnim stilom.
  • Moći ću navoditi vrste pisama.
  • Moći ću opisivati obilježja motivacijskog pisma.
  • Moći ću određivati strukturu pisma.
  • Moći ću određivati tekstnu vrstu.
  • Moći ću određivati dijelove strukture pisma.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 3: Produktivne jezične djelatnosti - pisanje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razlikovati leksičke slojeve općeuporabnoga leksika hrvatskoga standardnog jezika., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnoga stila primatelja., Djelomično ću moći pisati izlagačke tekstove u kojima se ostvaruju obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja.
    1. Videolekcija 3.1: Čitamo stručnu literaturu – prikazujemo časopis Hrvatski jezik - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći oblikovati koncept za pisanje izlagačkih tekstova u skladu s određenom strukturom, oblikom i funkcionalnim stilom: administrativnim, publicističkim, znanstveno-popularnim., U potpunosti ću moći odabrati valjane informacije s obzirom na svrhu teksta., U potpunosti ću moći analizirati jezično-strukturna obilježja izlagačkih tekstova te ih oblikovati prema modelu., U potpunosti ću moći oblikovati prema konceptu prikaz popularno-znanstvenog ili stručnog članka., U potpunosti ću moći primijeniti pravopisna i jezična pravila hrvatskoga standardnog jezika i obilježja funkcionalnoga stila teksta koji oblikuje., U potpunosti ću moći prosuditi kako su informacije, ideje, stavovi i mišljenja prikazani u medijskom tekstu., Moći ću analizirati jezično-strukturna obilježja izlagačkih tekstova., Moći ću povezivati informacije i ideje iz teksta sa svojim znanjem, iskustvom i drugim tekstovima., Moći ću razlikovati izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., Moći ću istraživati podatke o autoru, izdanju i nakladniku izvora., Moći ću objasniti strukturna obilježja teksta pripadajućega funkcionalnog stila.
    2. Videolekcija 3.3: Koja su obilježja dobrih anketnih pitanja? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći samostalno oblikovati anketni obrazac u tiskanome i/ili elektroničkome obliku., U potpunosti ću moći kritički odabrati odgovarajuću digitalnu tehnologiju., U potpunosti ću moći kreativno djelovati u različitim područjima učenja., U potpunosti ću moći opisati obilježja ankete i njezine svrhe., U potpunosti ću moći primjenjivati pravopisna i jezična pravila hrvatskoga standardnog jezika., Moći ću opisivati osobine anketnog pitanja., Moći ću uspoređivati obilježja razgovornih vrsta., Moći ću određivati strukturu ankete., Moći ću određivati pripadnost retoričkoj vrsti., Moći ću određivati obilježja anketnog pitanja.