Učitavanje

3. Koja su obilježja dobrih anketnih pitanja?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći samostalno oblikovati anketni obrazac u tiskanome i/ili elektroničkome obliku.
  • U potpunosti ću moći kritički odabrati odgovarajuću digitalnu tehnologiju.
  • U potpunosti ću moći kreativno djelovati u različitim područjima učenja.
  • U potpunosti ću moći opisati obilježja ankete i njezine svrhe.
  • U potpunosti ću moći primjenjivati pravopisna i jezična pravila hrvatskoga standardnog jezika.
  • Moći ću opisivati osobine anketnog pitanja.
  • Moći ću uspoređivati obilježja razgovornih vrsta.
  • Moći ću određivati strukturu ankete.
  • Moći ću određivati pripadnost retoričkoj vrsti.
  • Moći ću određivati obilježja anketnog pitanja.

Pravila ankete

Anketa mora biti kratka.
Pitanja u anketi moraju biti precizna i ne zbunjivati ispitanike.
Moramo se držati samo jedne teme ispitivanja.
Ispitujemo od jednostavnih prema složenijim pitanjima.

Tvrdnja

Loše pitanje

Dobro pitanje

Pitanja moraju biti precizna i što je moguće kraća.

Ako postoji mogućnost putovanja do škole autobusom, biciklom i pješice, izaberi što bi izabrao/izabrala, prema financijskoj koristi koji pojedini odabir donosi i načinu na koji bi tvojim kolegama iz razreda bilo najpraktičnije.

Koji je tvoj najpraktičniji način dolaska u školu i odlaska iz škole?

a) javnim prijevozom

b) biciklom

c) pješice

d) nešto drugo.

Izbjegavati dvosmislena pitanja.

Kako se osjećaš nakon nastave u školi?

Nakon nastave u školi osjećam se:

a) ispunjeno

b) iscrpljeno

c) pospano

d) gladno.

Ne postavljati dvostruka pitanja.

3. Kako bi ocijenio svoje zadovoljstvo „on line“ nastavom i nastavom „uživo“?

Kako bi ocijenio svoje zadovoljstvo „on line“ nastavom?

Kako bi ocijenio svoje zadovoljstvo nastavom „uživo“?

Predvidjeti sve moguće odgovore.

4. Koliko dnevno učiš?

a) pola sata

b) dva sata

c) tri sata

Koliko dnevno učiš?

a) manje od pola sata

b) od jednog do dva sata

c) od dva do tri sata

d) više od tri sata

e) uopće ne učim

Pitanja trebaju biti jasna.

Kako ispunjavaš slobodno vrijeme?

Gledaš li u slobodno vrijeme filmove na nekom od mrežnih servisa (HBO, Netflix,…)?

Upotrijebiti različite vrste pitanja.

Posjeduješ li mobilni telefon? DA NE

Polaziš li srednju školu? DA NE

Hoće li sutra doći do promjene vremena? DA NE

Koju srednju školu polaziš?

a) strukovnu školu

b) jezičnu gimnaziju

c) matematičku gimnaziju

d) ekonomsku školu

e) nešto drugo


Odredi zadovoljstvo srednjom školom od 1 (nezadovoljan) do 5 (zadovoljan).

1 2 3 4 5

Videozapis - anketa. Transkript: .

Procjena znanja

Koje su osobine dobroga anketnog pitanja? (Moguće više odgovora.)

Anketa je slična:

Odredite točnost sljedeće tvrdnje.

Cijela anketa mora imati strukturu: uvod, razrada, zaključak?

Dopunite rečenicu točnim odgovorom  iz padajućeg izbornika.

Anketa pripada 

 retoričkoj vrsti.

Odredite točnost sljedeće tvrdnje.

U anketi se uvijek mora ostaviti mjesto i za odgovor koji nije predviđen.

3. Koja su obilježja dobrih anketnih pitanja?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći samostalno oblikovati anketni obrazac u tiskanome i/ili elektroničkome obliku.
  • U potpunosti ću moći kritički odabrati odgovarajuću digitalnu tehnologiju.
  • U potpunosti ću moći kreativno djelovati u različitim područjima učenja.
  • U potpunosti ću moći opisati obilježja ankete i njezine svrhe.
  • U potpunosti ću moći primjenjivati pravopisna i jezična pravila hrvatskoga standardnog jezika.
  • Moći ću opisivati osobine anketnog pitanja.
  • Moći ću uspoređivati obilježja razgovornih vrsta.
  • Moći ću određivati strukturu ankete.
  • Moći ću određivati pripadnost retoričkoj vrsti.
  • Moći ću određivati obilježja anketnog pitanja.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 3: Produktivne jezične djelatnosti - pisanje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći razlikovati leksičke slojeve općeuporabnoga leksika hrvatskoga standardnog jezika., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje životnoga stila primatelja., Djelomično ću moći pisati izlagačke tekstove u kojima se ostvaruju obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja.
    1. Videolekcija 3.1: Čitamo stručnu literaturu – prikazujemo časopis Hrvatski jezik - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći oblikovati koncept za pisanje izlagačkih tekstova u skladu s određenom strukturom, oblikom i funkcionalnim stilom: administrativnim, publicističkim, znanstveno-popularnim., U potpunosti ću moći odabrati valjane informacije s obzirom na svrhu teksta., U potpunosti ću moći analizirati jezično-strukturna obilježja izlagačkih tekstova te ih oblikovati prema modelu., U potpunosti ću moći oblikovati prema konceptu prikaz popularno-znanstvenog ili stručnog članka., U potpunosti ću moći primijeniti pravopisna i jezična pravila hrvatskoga standardnog jezika i obilježja funkcionalnoga stila teksta koji oblikuje., U potpunosti ću moći prosuditi kako su informacije, ideje, stavovi i mišljenja prikazani u medijskom tekstu., Moći ću analizirati jezično-strukturna obilježja izlagačkih tekstova., Moći ću povezivati informacije i ideje iz teksta sa svojim znanjem, iskustvom i drugim tekstovima., Moći ću razlikovati izlagačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., Moći ću istraživati podatke o autoru, izdanju i nakladniku izvora., Moći ću objasniti strukturna obilježja teksta pripadajućega funkcionalnog stila.
    2. Videolekcija 3.2: Želim volontirati u Parkovima Hrvatske - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći odabrati valjane informacije s obzirom na svrhu teksta., U potpunosti ću moći analizirati jezično-strukturna obilježja pisma., U potpunosti ću moći oblikovati motivacijsko pismo prema modelu., U potpunosti ću moći primjenjivati pravopisna i jezična pravila hrvatskoga standardnog jezika i obilježja funkcionalnoga stila teksta., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje., U potpunosti ću moći oblikovati koncept za pisanje izlagačkih tekstova u skladu s određenom strukturom, oblikom i funkcionalnim stilom., Moći ću navoditi vrste pisama., Moći ću opisivati obilježja motivacijskog pisma., Moći ću određivati strukturu pisma., Moći ću određivati tekstnu vrstu., Moći ću određivati dijelove strukture pisma.