Učitavanje

1. Kako se služiti aplikacijom Ispravi.me?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje.
  • U potpunosti ću se moći kritički odnositi i zauzimati stav prema odabranim digitalnim tehnologijama za ostvarivanje kreativnoga zadatka.
  • Moći ću prepoznati negativne strane uporabe digitalne tehnologije.
  • Moći ću prepoznati svrhu aplikacije Ispravi.me.
  • U potpunosti ću moći tumačiti strukturna obilježja teksta.
  • Moći ću procjenjivati važnost uporabe različitih aplikacija.
  • Moći ću odrediti doba nastanka aplikacije Hascheck.
  • U potpunosti ću moći razlikovati upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika u skladu sa svrhom čitanja i namjenom.
  • U potpunosti ću moći prikladno povezivati ideje iz tekstova sa svojim znanjem, iskustvom i drugim tekstovima.

Ispravite pogrešno napisane riječi točnim oblicima tih riječi.

( Oćemo) danas 
(izist) štogod?

Zar sam nešto krivo
( reko) ?
#2 Zadatak

Pridružite sljedećim aplikacijama odgovarajuće opise:

Aplikacija za pravopisna pitanja
Aplikacija za dijeljenje fotografija ili fotografskih sadržaja bez teksta
Aplikacija za računalnu provjeru pravopisa
Mrežno mjesto za spremanje, dijeljenje i upravljanje materijalom na jednom mjestu
Mrežni interaktivni direktorij fotografija
A1 lapsus
Instagram
Pinterest
Google drive
Ispravi.me

Hašek postoji od

Hašek je prvotno nastao kao privatni projekt

Hašek služi

Efekt sustava je

#4 Zadatak

Poredajte korake prema točnom redoslijedu radnji u aplikaciji Ispravi.me. Uparite redni broj koraka s odgovarajućom radnjom.

1 Upisati/kopirati tekst
2 Kliknuti na plavu ikonu strelice
3 Slanje teksta na obradu
4 Ispravljanje grešaka izborom ponuđenih riječi
5 Pripremiti tekst
6 Otvoriti polje

Procjena znanja

Koje su negativne strane uporabe digitalne tehnologije?

Dopunite rečenicu.

Ispravi.me je aplikacija za računalnu provjeru
.

Aplikacije su korisne ako se znamo njima svrhovito koristiti.

Dopunite sljedeću tvrdnju točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

Aplikacija Hascheck, danas Ispravi.me postoji od 

godine.

1. Kako se služiti aplikacijom Ispravi.me?

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje.
  • U potpunosti ću se moći kritički odnositi i zauzimati stav prema odabranim digitalnim tehnologijama za ostvarivanje kreativnoga zadatka.
  • Moći ću prepoznati negativne strane uporabe digitalne tehnologije.
  • Moći ću prepoznati svrhu aplikacije Ispravi.me.
  • U potpunosti ću moći tumačiti strukturna obilježja teksta.
  • Moći ću procjenjivati važnost uporabe različitih aplikacija.
  • Moći ću odrediti doba nastanka aplikacije Hascheck.
  • U potpunosti ću moći razlikovati upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika u skladu sa svrhom čitanja i namjenom.
  • U potpunosti ću moći prikladno povezivati ideje iz tekstova sa svojim znanjem, iskustvom i drugim tekstovima.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 1: Receptivne jezične djelatnosti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći slušati u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći čitati u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja.
    1. Videolekcija 1.2: Ante Tomić: Jednom smo u Splitu imali Urbanistički zavod - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći protumačiti autorovo gledište i namjenu teksta te utjecaj teksta na primatelja., U potpunosti ću moći razlikovati činjenice od mišljenja., U potpunosti ću moći prikladno povezati ideje iz tekstova sa svojim znanjem, iskustvom i drugim tekstovima., U potpunosti ću moći izdvojiti autorske jezične konstrukcije svojstvene novinarsko-publicističkom i književnoumjetničkom stilu., U potpunosti ću moći obrazložiti utjecaj autorovih stavova na oblikovanje vlastitih stavova o temi., U potpunosti ću moći prepoznati prikrivenu svrhu medijske poruke., U potpunosti ću moći regulirati svoje učenje mijenjajući prema potrebi plan ili pristup učenju., U potpunosti ću moći protumačiti izdvojene ideje., U potpunosti ću moći protumačiti strukturna obilježja kolumne i žanrovskih obilježja teksta na osnovi pažljivoga čitanja.
    2. Videolekcija 1.3: Astrofizika je svemirska arheologija - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći učiti kako upravljati svojim obrazovnim i profesionalnim putem., U potpunosti ću moći pripremiti se za buduće govorničke uloge po uzoru na konkretno panel-predavanje., U potpunosti ću moći slušati stručno predavanje i analizirati informacije i ideje bitne za svrhu slušanja., U potpunosti ću moći tumačiti jezična i govorna obilježja slušanoga teksta., U potpunosti ću moći učiti kako postavljati istraživačko pitanje i hipotezu, kako prikupljati, obrađivati, prikazivati, analizirati i interpretirati podatke, kako donositi zaključak, navoditi popis literature i izvora te kako predstaviti svoj istraživački rad., U potpunosti ću moći analizirati strukturna obilježja predavanja da biste učili kako upravljati vlastitim emocijama i ponašanjem i kako promicati kvalitetu života u zajednici., U potpunosti ću moći razlikovati govorne i razgovorne vrste upućivačkih i raspravljačkih tekstova različitih funkcionalnih stilova i oblika i iz različitih izvora u skladu s određenom svrhom slušanja i namjeni (informiranje, dokazivanje, uvjeravanje i zabavljanje).
    3. Videolekcija 1.4: Darwinova (evo)Lucija - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje i informacije., U potpunosti ću moći razlikovati govorne i razgovorne vrste upućivačkih i raspravljačkih tekstova., U potpunosti ću moći slušati izlaganje i analizirati informacije i ideje bitne za svrhu slušanja., U potpunosti ću moći tumačiti jezična i govorna obilježja slušanog teksta., U potpunosti ću moći razlikovati pouzdane od nepouzdanih izvora informacija., Moći ću izdvojiti informacije., Moći ću opisati kako pripremiti izlaganje., Moći ću razlikovati činjenice od mišljenja., Moći ću procjenjivati stilska obilježja slušanoga teksta.