Učitavanje

4. Darwinova (evo)Lucija

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje i informacije.
  • U potpunosti ću moći razlikovati govorne i razgovorne vrste upućivačkih i raspravljačkih tekstova.
  • U potpunosti ću moći slušati izlaganje i analizirati informacije i ideje bitne za svrhu slušanja.
  • U potpunosti ću moći tumačiti jezična i govorna obilježja slušanog teksta.
  • U potpunosti ću moći razlikovati pouzdane od nepouzdanih izvora informacija.
  • Moći ću izdvojiti informacije.
  • Moći ću opisati kako pripremiti izlaganje.
  • Moći ću razlikovati činjenice od mišljenja.
  • Moći ću procjenjivati stilska obilježja slušanoga teksta.

Na fotografiji je:

Njegovo je prezime:

#2 Zadatak

Darwinov dan obilježava se na dan

znanstvenika Charlesa Darwina. Rođen je u

, a njegovo je najpoznatije djelo

.

Što je u uvodu bilo neobično:

Svrha je izlaganja informiranje ili poučavanje.

Predavačica je

Dopunite rečenicu točnim odgovorom.

U izlaganju uočavam obilježja
stila.

Procjena znanja

Charles Darwin bio je:

Što treba napraviti prije samog izlaganja?

Dopunite rečenicu.

Namjena izlaganja može biti
.

O temi izlaganja ovisi i stil kojim ćemo se koristiti u izlaganju.

Dopunite sljedeću tvrdnju točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

Prilikom istraživanja informacija, važno je birati

.

4. Darwinova (evo)Lucija

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje i informacije.
  • U potpunosti ću moći razlikovati govorne i razgovorne vrste upućivačkih i raspravljačkih tekstova.
  • U potpunosti ću moći slušati izlaganje i analizirati informacije i ideje bitne za svrhu slušanja.
  • U potpunosti ću moći tumačiti jezična i govorna obilježja slušanog teksta.
  • U potpunosti ću moći razlikovati pouzdane od nepouzdanih izvora informacija.
  • Moći ću izdvojiti informacije.
  • Moći ću opisati kako pripremiti izlaganje.
  • Moći ću razlikovati činjenice od mišljenja.
  • Moći ću procjenjivati stilska obilježja slušanoga teksta.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 1: Receptivne jezične djelatnosti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći slušati u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći čitati u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja.
    1. Videolekcija 1.1: Kako se služiti aplikacijom Ispravi.me? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje., U potpunosti ću se moći kritički odnositi i zauzimati stav prema odabranim digitalnim tehnologijama za ostvarivanje kreativnoga zadatka., Moći ću prepoznati negativne strane uporabe digitalne tehnologije., Moći ću prepoznati svrhu aplikacije Ispravi.me., U potpunosti ću moći tumačiti strukturna obilježja teksta., Moći ću procjenjivati važnost uporabe različitih aplikacija., Moći ću odrediti doba nastanka aplikacije Hascheck., U potpunosti ću moći razlikovati upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika u skladu sa svrhom čitanja i namjenom., U potpunosti ću moći prikladno povezivati ideje iz tekstova sa svojim znanjem, iskustvom i drugim tekstovima.
    2. Videolekcija 1.2: Ante Tomić: Jednom smo u Splitu imali Urbanistički zavod - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći protumačiti autorovo gledište i namjenu teksta te utjecaj teksta na primatelja., U potpunosti ću moći razlikovati činjenice od mišljenja., U potpunosti ću moći prikladno povezati ideje iz tekstova sa svojim znanjem, iskustvom i drugim tekstovima., U potpunosti ću moći izdvojiti autorske jezične konstrukcije svojstvene novinarsko-publicističkom i književnoumjetničkom stilu., U potpunosti ću moći obrazložiti utjecaj autorovih stavova na oblikovanje vlastitih stavova o temi., U potpunosti ću moći prepoznati prikrivenu svrhu medijske poruke., U potpunosti ću moći regulirati svoje učenje mijenjajući prema potrebi plan ili pristup učenju., U potpunosti ću moći protumačiti izdvojene ideje., U potpunosti ću moći protumačiti strukturna obilježja kolumne i žanrovskih obilježja teksta na osnovi pažljivoga čitanja.
    3. Videolekcija 1.3: Astrofizika je svemirska arheologija - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći učiti kako upravljati svojim obrazovnim i profesionalnim putem., U potpunosti ću moći pripremiti se za buduće govorničke uloge po uzoru na konkretno panel-predavanje., U potpunosti ću moći slušati stručno predavanje i analizirati informacije i ideje bitne za svrhu slušanja., U potpunosti ću moći tumačiti jezična i govorna obilježja slušanoga teksta., U potpunosti ću moći učiti kako postavljati istraživačko pitanje i hipotezu, kako prikupljati, obrađivati, prikazivati, analizirati i interpretirati podatke, kako donositi zaključak, navoditi popis literature i izvora te kako predstaviti svoj istraživački rad., U potpunosti ću moći analizirati strukturna obilježja predavanja da biste učili kako upravljati vlastitim emocijama i ponašanjem i kako promicati kvalitetu života u zajednici., U potpunosti ću moći razlikovati govorne i razgovorne vrste upućivačkih i raspravljačkih tekstova različitih funkcionalnih stilova i oblika i iz različitih izvora u skladu s određenom svrhom slušanja i namjeni (informiranje, dokazivanje, uvjeravanje i zabavljanje).