Tema 1: Receptivne jezične djelatnosti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći slušati u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći čitati u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja.
Videolekcija 1.1: Kako se služiti aplikacijom Ispravi.me? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje., U potpunosti ću se moći kritički odnositi i zauzimati stav prema odabranim digitalnim tehnologijama za ostvarivanje kreativnoga zadatka., Moći ću prepoznati negativne strane uporabe digitalne tehnologije., Moći ću prepoznati svrhu aplikacije Ispravi.me., U potpunosti ću moći tumačiti strukturna obilježja teksta., Moći ću procjenjivati važnost uporabe različitih aplikacija., Moći ću odrediti doba nastanka aplikacije Hascheck., U potpunosti ću moći razlikovati upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika u skladu sa svrhom čitanja i namjenom., U potpunosti ću moći prikladno povezivati ideje iz tekstova sa svojim znanjem, iskustvom i drugim tekstovima.
Videolekcija 1.2: Ante Tomić: Jednom smo u Splitu imali Urbanistički zavod - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći protumačiti autorovo gledište i namjenu teksta te utjecaj teksta na primatelja., U potpunosti ću moći razlikovati činjenice od mišljenja., U potpunosti ću moći prikladno povezati ideje iz tekstova sa svojim znanjem, iskustvom i drugim tekstovima., U potpunosti ću moći izdvojiti autorske jezične konstrukcije svojstvene novinarsko-publicističkom i književnoumjetničkom stilu., U potpunosti ću moći obrazložiti utjecaj autorovih stavova na oblikovanje vlastitih stavova o temi., U potpunosti ću moći prepoznati prikrivenu svrhu medijske poruke., U potpunosti ću moći regulirati svoje učenje mijenjajući prema potrebi plan ili pristup učenju., U potpunosti ću moći protumačiti izdvojene ideje., U potpunosti ću moći protumačiti strukturna obilježja kolumne i žanrovskih obilježja teksta na osnovi pažljivoga čitanja.
Videolekcija 1.3: Astrofizika je svemirska arheologija - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći učiti kako upravljati svojim obrazovnim i profesionalnim putem., U potpunosti ću moći pripremiti se za buduće govorničke uloge po uzoru na konkretno panel-predavanje., U potpunosti ću moći slušati stručno predavanje i analizirati informacije i ideje bitne za svrhu slušanja., U potpunosti ću moći tumačiti jezična i govorna obilježja slušanoga teksta., U potpunosti ću moći učiti kako postavljati istraživačko pitanje i hipotezu, kako prikupljati, obrađivati, prikazivati, analizirati i interpretirati podatke, kako donositi zaključak, navoditi popis literature i izvora te kako predstaviti svoj istraživački rad., U potpunosti ću moći analizirati strukturna obilježja predavanja da biste učili kako upravljati vlastitim emocijama i ponašanjem i kako promicati kvalitetu života u zajednici., U potpunosti ću moći razlikovati govorne i razgovorne vrste upućivačkih i raspravljačkih tekstova različitih funkcionalnih stilova i oblika i iz različitih izvora u skladu s određenom svrhom slušanja i namjeni (informiranje, dokazivanje, uvjeravanje i zabavljanje).