Učitavanje

2. Ribari ne hvataju samo ribe

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
  • U potpunosti ću moći analizirati i usporediti hrvatske i svjetske književne tekstove na sadržajnoj i izraznoj razini.
  • U potpunosti ću moći opisati reprezentativnost epske poezije u različitim književnopovijesnim razdobljima.
  • U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj teksta.
  • U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama na temelju iskustva.
  • U potpunosti ću moći uočiti društvene utjecaje koji oblikuju kulturni i nacionalni identitet.
  • U potpunosti ću moći opisati vlastiti kulturni i nacionalni identitet u odnosu na druge kulture.
  • Moći ću prepoznati književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst razdoblja.
  • Moći ću prepoznati obilježja naturalističke tehnike.

Tko će pričati priču o događaju od prije desetak godina?

Što je po zanimanju pripovjedačev susjed?

Koliko godina ima pripovjedačev susjed?

Što je velika strast pripovjedačeva susjeda?

Što je pripovjedačevu susjedu opasnije?

Procjena znanja

Teoriju naturalističke književnosti Émile Zola ističe u svojem tekstu Eksperimentalni roman.

Elementi fantastičnoga tipični su za naturalizam.

Tko je iznio tezu da čovjeka određuju rasa, sredina i trenutak?

Što je od navedenoga obilježje naturalističke tehnike?

Dopunite rečenicu točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

Naturalistička književna tehnika podrazumijevala je 

.

2. Ribari ne hvataju samo ribe

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
  • U potpunosti ću moći analizirati i usporediti hrvatske i svjetske književne tekstove na sadržajnoj i izraznoj razini.
  • U potpunosti ću moći opisati reprezentativnost epske poezije u različitim književnopovijesnim razdobljima.
  • U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj teksta.
  • U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama na temelju iskustva.
  • U potpunosti ću moći uočiti društvene utjecaje koji oblikuju kulturni i nacionalni identitet.
  • U potpunosti ću moći opisati vlastiti kulturni i nacionalni identitet u odnosu na druge kulture.
  • Moći ću prepoznati književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst razdoblja.
  • Moći ću prepoznati obilježja naturalističke tehnike.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 8: Kratka proza - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja., U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove iste teme ili žanra na sadržajnoj i izraznoj razini i tumačiti reprezentativnost književne vrste u različitim književnopovijesnim razdobljima., U potpunosti ću moći interpretirati književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
    1. Videolekcija 8.1: Treba li se u književnosti zrcaliti stvarnost? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći protumačiti Aristotelovo tumačenje književnosti kao oponašanja., U potpunosti ću moći navesti odrednice realizma kao književne epohe., U potpunosti ću moći prepoznati obilježja realističke poetike., U potpunosti ću moći analizirati i interpretirati ulomke iz realistične novele Na Badnjak Ksavera Šandora Gjalskog., U potpunosti ću moći usporediti ulomke iz novela Na Badnjak i Školjka prema načinu oblikovanja likova i uporabi književnih tehnika., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj teksta., U potpunosti ću moći izdvojiti pojedinosti koje potiču na razmišljanje., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama na temelju iskustva., Moći ću odrediti obilježja realizma.
    2. Videolekcija 8.3: Prozaična liričnost - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći čitati i interpretirati tekstove koje su napisali Charles Baudelaire, Ivo Andrić, Sida Košutić, Slavko Mihalić, Mario Suško., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj pjesme., U potpunosti ću moći povezati tekstove s aktualnim situacijama na temelju iskustva i procjenjivati uzroke i posljedice određenih rizičnih ponašanja i ovisnosti., U potpunosti ću moći komentirati stihove koje možete dovesti u vezu s vlastitim proživljenim iskustvom., U potpunosti ću moći izdvojiti pojedinosti koje su dojmljive i potiču na razmišljanje., Moći ću analizirati pjesme u prozi primjenjujući književnoteorijske pojmove vezane uz prozne i poetske vrste., Moći ću usporediti hrvatske i svjetske književne tekstove na sadržajnoj i izraznoj razini., Moći ću usporediti hrvatske i svjetske pjesme u prozi., Moći ću analizirati književni tekst primjenjujući književnoteorijske pojmove vezane uz prozne i poetske vrste.