Učitavanje

2. Ribari ne hvataju samo ribe

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
  • U potpunosti ću moći analizirati i usporediti hrvatske i svjetske književne tekstove na sadržajnoj i izraznoj razini.
  • U potpunosti ću moći opisati reprezentativnost epske poezije u različitim književnopovijesnim razdobljima.
  • U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj teksta.
  • U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama na temelju iskustva.
  • U potpunosti ću moći uočiti društvene utjecaje koji oblikuju kulturni i nacionalni identitet.
  • U potpunosti ću moći opisati vlastiti kulturni i nacionalni identitet u odnosu na druge kulture.
  • Moći ću prepoznati književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst razdoblja.
  • Moći ću prepoznati obilježja naturalističke tehnike.

Tko će pričati priču o događaju od prije desetak godina?

Procjena znanja

Teoriju naturalističke književnosti Émile Zola ističe u svojem tekstu Eksperimentalni roman.

2. Ribari ne hvataju samo ribe

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
  • U potpunosti ću moći analizirati i usporediti hrvatske i svjetske književne tekstove na sadržajnoj i izraznoj razini.
  • U potpunosti ću moći opisati reprezentativnost epske poezije u različitim književnopovijesnim razdobljima.
  • U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj teksta.
  • U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama na temelju iskustva.
  • U potpunosti ću moći uočiti društvene utjecaje koji oblikuju kulturni i nacionalni identitet.
  • U potpunosti ću moći opisati vlastiti kulturni i nacionalni identitet u odnosu na druge kulture.
  • Moći ću prepoznati književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst razdoblja.
  • Moći ću prepoznati obilježja naturalističke tehnike.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 8: Kratka proza - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja., U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove iste teme ili žanra na sadržajnoj i izraznoj razini i tumačiti reprezentativnost književne vrste u različitim književnopovijesnim razdobljima., U potpunosti ću moći interpretirati književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
    1. Videolekcija 8.1: Treba li se u književnosti zrcaliti stvarnost? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći protumačiti Aristotelovo tumačenje književnosti kao oponašanja., U potpunosti ću moći navesti odrednice realizma kao književne epohe., U potpunosti ću moći prepoznati obilježja realističke poetike., U potpunosti ću moći analizirati i interpretirati ulomke iz realistične novele Na Badnjak Ksavera Šandora Gjalskog., U potpunosti ću moći usporediti ulomke iz novela Na Badnjak i Školjka prema načinu oblikovanja likova i uporabi književnih tehnika., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj teksta., U potpunosti ću moći izdvojiti pojedinosti koje potiču na razmišljanje., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama na temelju iskustva., Moći ću odrediti obilježja realizma.
    2. Videolekcija 8.3: Prozaična liričnost - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći čitati i interpretirati tekstove koje su napisali Charles Baudelaire, Ivo Andrić, Sida Košutić, Slavko Mihalić, Mario Suško., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj pjesme., U potpunosti ću moći povezati tekstove s aktualnim situacijama na temelju iskustva i procjenjivati uzroke i posljedice određenih rizičnih ponašanja i ovisnosti., U potpunosti ću moći komentirati stihove koje možete dovesti u vezu s vlastitim proživljenim iskustvom., U potpunosti ću moći izdvojiti pojedinosti koje su dojmljive i potiču na razmišljanje., Moći ću analizirati pjesme u prozi primjenjujući književnoteorijske pojmove vezane uz prozne i poetske vrste., Moći ću usporediti hrvatske i svjetske književne tekstove na sadržajnoj i izraznoj razini., Moći ću usporediti hrvatske i svjetske pjesme u prozi., Moći ću analizirati književni tekst primjenjujući književnoteorijske pojmove vezane uz prozne i poetske vrste.