Učitavanje

3. Najbolji roman hrvatskog realizma

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći analizirati roman U registraturi na odlomcima.
  • U potpunosti ću moći potkrijepiti primjerima svoje mišljenje.
  • U potpunosti ću moći odrediti obilježja djela, likove, strukturu i završetak djela.
  • U potpunosti ću moći komentirati osobine i postupke likova.
  • U potpunosti ću moći odrediti obilježja realizma u hrvatskoj književnosti.
  • U potpunosti ću moći upoznati se s regionalizmom u hrvatskom realizmu.
  • Moći ću odrediti strukturu romana.
  • Moći ću odrediti tematiku djela.
  • Moći ću analizirati postupke likova.
  • Moći ću izdvojiti temeljna obilježja romana.
  • Moći ću odrediti pisce prema pristupu regionalizmu.
Profesionalni videozapis. Transkript: Profesionalni videozapis.

Procjena znanja

Kakva je struktura romana U registraturi?

Koje teme Kovačić obrađuje u svom romanu? (Više je točnih odgovora.)

Koji niz likova simbolizira nemoralnost grada?

Odredite točnost sljedećih tvrdnji. 

Roman U registraturi primjer je pravoga realističkog romana.

Odredite točnost sljedećih tvrdnji. 

U Kovačićevu romanu javljaju se i autobiografski elementi.

Odredite točnost sljedećih tvrdnji.

Roman U registraturi tematizira Hrvatsko primorje i gorsku Hrvatsku.

Odredite točnost sljedećih tvrdnji. 

Lik Laure određuje sudbinu svih likova u djelu.

Dopunite rečenicu točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

Teme za svoja djela iz iste regije kao i Kovačić preuzima 

.

3. Najbolji roman hrvatskog realizma

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći analizirati roman U registraturi na odlomcima.
  • U potpunosti ću moći potkrijepiti primjerima svoje mišljenje.
  • U potpunosti ću moći odrediti obilježja djela, likove, strukturu i završetak djela.
  • U potpunosti ću moći komentirati osobine i postupke likova.
  • U potpunosti ću moći odrediti obilježja realizma u hrvatskoj književnosti.
  • U potpunosti ću moći upoznati se s regionalizmom u hrvatskom realizmu.
  • Moći ću odrediti strukturu romana.
  • Moći ću odrediti tematiku djela.
  • Moći ću analizirati postupke likova.
  • Moći ću izdvojiti temeljna obilježja romana.
  • Moći ću odrediti pisce prema pristupu regionalizmu.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 9: Roman - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove iste teme ili žanra na sadržajnoj i izraznoj razini i tumačiti reprezentativnost književne vrste u različitim književnopovijesnim razdobljima., U potpunosti ću moći interpretirati književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja.
    1. Videolekcija 9.1: Hoće li ovu priču razumjeti i svijet izvan Pariza? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati roman Otac Goriot na ulomcima., U potpunosti ću moći potkrijepiti primjerima svoje mišljenje., U potpunosti ću moći odrediti obilježja djela, likove i strukturu., U potpunosti ću moći komentirati osobine i postupke likova., U potpunosti ću moći odrediti obilježja realizma., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje., Moći ću prepoznati obilježja realizma., Moći ću prepoznati književnopovijesni kontekst nastanka djela., Moći ću prepoznati kontekst nastanka djela.
    2. Videolekcija 9.2: Ima li zločina bez kazne? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći prepoznati obilježja realizma u romanu Zločin i kazna., U potpunosti ću moći tumačiti sadržajna, idejna i izrazna obilježja romana Zločin i kazna., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama na temelju iskustva., U potpunosti ću moći samostalno kritički promisliti o motivima i pojedinostima romana Zločin i kazna., Moći ću prepoznati razdoblje nastanka romana Zločin i kazna., Moći ću prepoznati vrstu romana Zločin i kazna., Moći ću prepoznati likove romana Zločin i kazna., Moći ću prepoznati obilježja romana Zločin i kazna., Moći ću uočiti obilježja pripovjedača u romanu Zločin i kazna.
    3. Videolekcija 9.4: Suvremeni socijalni krimić - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći interpretirati roman Ciganin, ali najljepši na sadržajnoj i izraznoj razini., U potpunosti ću moći usporediti roman s drugim djelima s temom zločina., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama na temelju iskustva., U potpunosti ću moći potkrijepiti primjerima svoje mišljenje., U potpunosti ću moći analizirati vrijednosti svog kulturnog nasljeđa u odnosu na multikulturalni svijet.