Tema 9: Roman - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove iste teme ili žanra na sadržajnoj i izraznoj razini i tumačiti reprezentativnost književne vrste u različitim književnopovijesnim razdobljima., U potpunosti ću moći interpretirati književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja.
Videolekcija 9.1: Hoće li ovu priču razumjeti i svijet izvan Pariza? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati roman Otac Goriot na ulomcima., U potpunosti ću moći potkrijepiti primjerima svoje mišljenje., U potpunosti ću moći odrediti obilježja djela, likove i strukturu., U potpunosti ću moći komentirati osobine i postupke likova., U potpunosti ću moći odrediti obilježja realizma., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje., Moći ću prepoznati obilježja realizma., Moći ću prepoznati književnopovijesni kontekst nastanka djela., Moći ću prepoznati kontekst nastanka djela.
Videolekcija 9.2: Ima li zločina bez kazne? - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći prepoznati obilježja realizma u romanu Zločin i kazna., U potpunosti ću moći tumačiti sadržajna, idejna i izrazna obilježja romana Zločin i kazna., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama na temelju iskustva., U potpunosti ću moći samostalno kritički promisliti o motivima i pojedinostima romana Zločin i kazna., Moći ću prepoznati razdoblje nastanka romana Zločin i kazna., Moći ću prepoznati vrstu romana Zločin i kazna., Moći ću prepoznati likove romana Zločin i kazna., Moći ću prepoznati obilježja romana Zločin i kazna., Moći ću uočiti obilježja pripovjedača u romanu Zločin i kazna.
Videolekcija 9.4: Suvremeni socijalni krimić - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći interpretirati roman Ciganin, ali najljepši na sadržajnoj i izraznoj razini., U potpunosti ću moći usporediti roman s drugim djelima s temom zločina., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama na temelju iskustva., U potpunosti ću moći potkrijepiti primjerima svoje mišljenje., U potpunosti ću moći analizirati vrijednosti svog kulturnog nasljeđa u odnosu na multikulturalni svijet.