Učitavanje

1. Stvarajte promjenom pripovjedačke perspektive

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći izraziti svoj doživljaj lika.
  • U potpunosti ću moći napisati tekst.
  • U potpunosti ću moći analizirati odlomak romana U registraturi.
  • U potpunosti ću moći kreirati prikaz lika.
  • U potpunosti ću moći primijeniti kreativne tehnike.
  • Moći ću analizirati obilježja pripovjedača.
  • Moći ću prepoznati obilježja realističkog romana.
  • Moći ću odrediti važnost promjene motrišta u književnim djelima.
  • Moći ću opisati karakter lika.
  • Moći ću odrediti obilježje lika.

Procjena znanja

Koja je pripovjedna perspektiva najnepouzdanija?

Dopunite rečenicu točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

Realistički su romani uglavnom pisani 

.

Odredite točnost sljedećih tvrdnji. 

U književnim djelima i negativci mogu biti protagonisti.

Odredite točnost sljedećih tvrdnji. 

Promjenom motrišta u djelu likovi gube psihološku dubinu.

Odredite točnost sljedećih tvrdnji. 

Pisac romana uvijek prikazuje događaje iz istog motrišta.

Koje od navedenih osobina opisuju Laurin lik? (Više je točnih odgovora.)

Dopunite rečenicu točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

Lik Laure može se opisati izrazom na francuskom jeziku koji glasi 

.

1. Stvarajte promjenom pripovjedačke perspektive

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći izraziti svoj doživljaj lika.
  • U potpunosti ću moći napisati tekst.
  • U potpunosti ću moći analizirati odlomak romana U registraturi.
  • U potpunosti ću moći kreirati prikaz lika.
  • U potpunosti ću moći primijeniti kreativne tehnike.
  • Moći ću analizirati obilježja pripovjedača.
  • Moći ću prepoznati obilježja realističkog romana.
  • Moći ću odrediti važnost promjene motrišta u književnim djelima.
  • Moći ću opisati karakter lika.
  • Moći ću odrediti obilježje lika.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 11: Stvaralačko izražavanje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja., Djelomično ću moći stvaralački se izraziti prema vlastitome interesu potaknut tekstom.
    1. Videolekcija 11.2: Preoblikujte epizodu romana u dramski prizor - Ishodi učenja: Moći ću opisati kreativnu tehniku., U potpunosti ću moći stvoriti dramsku scenu., U potpunosti ću moći primijeniti tehnike 5 W i 1 H te oluju uloga., U potpunosti ću moći analizirati odlomak romana., U potpunosti ću moći usporediti roman i dramu., Moći ću odrediti korisnike kreativne tehnike 5 W i 1 H., Moći ću usporediti roman i dramski tekst., Moći ću odrediti mogućnosti preoblike tekstova., Moći ću odrediti pripadnost djela književnom razdoblju, U potpunosti ću moći izraziti svoj doživljaj dramskog djela.
    2. Videolekcija 11.3: Kreativno preoblikujte pjesmu u vlog - Ishodi učenja: Moći ću prepoznati bitne stavke u izradi vloga., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj vlogova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja te razlikovati obmanu i iskrivljene životne vrijednosti od iskrenosti i primicanja istinskih vrijednosti., U potpunosti ću moći na budućnost gledati s optimizmom i nadom prepoznajući vlastiti identitet i ostvarujući kreativni potencijal., U potpunosti ću moći povezati tekst Svakidašnje jadikovke s aktualnim situacijama na temelju iskustva i znati upravljati svojim emocijama i ponašanjem., U potpunosti ću moći kreativno izraziti svoj literarni doživljaj teksta preoblikujući pjesmu Tina Ujevića Svakidašnja jadikovka u vlog., Moći ću poredati korake u procesu kreativnoga mišljenja., Moći ću prepoznati značenje pojmova kreativnost i vlog., Moći ću izraziti doživljaj uporabe epiteta u pjesmi., Moći ću povezati uporabu stilskih figura s doživljajem stihova.