Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
Moći ću prepoznati bitne stavke u izradi vloga.
U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj vlogova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja te razlikovati obmanu i iskrivljene životne vrijednosti od iskrenosti i primicanja istinskih vrijednosti.
U potpunosti ću moći na budućnost gledati s optimizmom i nadom prepoznajući vlastiti identitet i ostvarujući kreativni potencijal.
U potpunosti ću moći povezati tekst Svakidašnje jadikovke s aktualnim situacijama na temelju iskustva i znati upravljati svojim emocijama i ponašanjem.
U potpunosti ću moći kreativno izraziti svoj literarni doživljaj teksta preoblikujući pjesmu Tina Ujevića Svakidašnja jadikovka u vlog.
Moći ću poredati korake u procesu kreativnoga mišljenja.
Moći ću prepoznati značenje pojmova kreativnost i vlog.
Moći ću izraziti doživljaj uporabe epiteta u pjesmi.
Moći ću povezati uporabu stilskih figura s doživljajem stihova.
Podijeli ovu lekciju
Mrežna adresa je kopirana u međuspremnik
Procjena znanja
Poredajte korake u procesu kreativnog stvaralaštva.
1.
uvid
2.
preparacija
3.
evaluacija
4.
inkubacija
5.
elaboracija
Dopunite rečenicu odgovorom iz padajućeg izbornika.
Izrazito cijenjena osobina koja se sve više traži od potencijalnih suradnika i zaposlenika između ostalih jest i
. Vrsta mrežnoga/internetskoga dnevnika čiji je medij video naziva se
.
Što je potrebno za snimanje vloga? (Više je točnih odgovora.)
U Svakidašnjoj jadikovki lirski subjekt izražava svoj doživljaj svijeta brojnim pridjevima. Spojite pridjev uz pripadajuću imenicu i izrecite svoj doživljaj uporabe epiteta u pjesmi.
obećanja
krvave
dolina
blistava
noge
zamračena
srce
turobna
pučina
ranjeno
Odredite točnost tvrdnje.
I bez uporabe pridjeva u stihovima doživljaj pjesme bio bi isti.
Preoblikujte zadane stihove tako da nema inverzije pa izrecite svoj doživljaj pjesme. Odredite mjesto svakoj riječi u stihu s inverzijom.I znaj da Sin tvoj putujedolinom svijeta turobnompo trnju i po kamenju
I znaj da
Bez uporabe inverzije u stihovima doživljaj pjesme ne bio bi isti.
ili % točno odgovorenih pitanja
Procijenili ste svoje znanje o sljedećim ishodima:
Uspješno ste naučili:
Potrudite se još malo kako biste bolje naučili:
3. Kreativno preoblikujte pjesmu u vlog
Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
Moći ću prepoznati bitne stavke u izradi vloga.
U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj vlogova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja te razlikovati obmanu i iskrivljene životne vrijednosti od iskrenosti i primicanja istinskih vrijednosti.
U potpunosti ću moći na budućnost gledati s optimizmom i nadom prepoznajući vlastiti identitet i ostvarujući kreativni potencijal.
U potpunosti ću moći povezati tekst Svakidašnje jadikovke s aktualnim situacijama na temelju iskustva i znati upravljati svojim emocijama i ponašanjem.
U potpunosti ću moći kreativno izraziti svoj literarni doživljaj teksta preoblikujući pjesmu Tina Ujevića Svakidašnja jadikovka u vlog.
Moći ću poredati korake u procesu kreativnoga mišljenja.
Moći ću prepoznati značenje pojmova kreativnost i vlog.
Moći ću izraziti doživljaj uporabe epiteta u pjesmi.
Moći ću povezati uporabu stilskih figura s doživljajem stihova.
Tema 11: Stvaralačko izražavanje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja., Djelomično ću moći stvaralački se izraziti prema vlastitome interesu potaknut tekstom.
Videolekcija 11.1: Stvarajte promjenom pripovjedačke perspektive - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj doživljaj lika., U potpunosti ću moći napisati tekst., U potpunosti ću moći analizirati odlomak romana U registraturi., U potpunosti ću moći kreirati prikaz lika., U potpunosti ću moći primijeniti kreativne tehnike., Moći ću analizirati obilježja pripovjedača., Moći ću prepoznati obilježja realističkog romana., Moći ću odrediti važnost promjene motrišta u književnim djelima., Moći ću opisati karakter lika., Moći ću odrediti obilježje lika.
Videolekcija 11.2: Preoblikujte epizodu romana u dramski prizor - Ishodi učenja: Moći ću opisati kreativnu tehniku., U potpunosti ću moći stvoriti dramsku scenu., U potpunosti ću moći primijeniti tehnike 5 W i 1 H te oluju uloga., U potpunosti ću moći analizirati odlomak romana., U potpunosti ću moći usporediti roman i dramu., Moći ću odrediti korisnike kreativne tehnike 5 W i 1 H., Moći ću usporediti roman i dramski tekst., Moći ću odrediti mogućnosti preoblike tekstova., Moći ću odrediti pripadnost djela književnom razdoblju, U potpunosti ću moći izraziti svoj doživljaj dramskog djela.