Učitavanje

2. Preoblikujte epizodu romana u dramski prizor

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Moći ću opisati kreativnu tehniku.
  • U potpunosti ću moći stvoriti dramsku scenu.
  • U potpunosti ću moći primijeniti tehnike 5 W i 1 H te oluju uloga.
  • U potpunosti ću moći analizirati odlomak romana.
  • U potpunosti ću moći usporediti roman i dramu.
  • Moći ću odrediti korisnike kreativne tehnike 5 W i 1 H.
  • Moći ću usporediti roman i dramski tekst.
  • Moći ću odrediti mogućnosti preoblike tekstova.
  • Moći ću odrediti pripadnost djela književnom razdoblju
  • U potpunosti ću moći izraziti svoj doživljaj dramskog djela.

Procjena znanja

Koja se struka ponajviše služi tehnikom 5 W i 1 H?

Što omogućuje tehnika 5 W i 1 H?

Koji se elementi romana ne nalaze u dramskom tekstu? (Više je točnih odgovora.)

Odredite točnost sljedećih tvrdnji. 

Roman pruža više informacija o događajima od dramskog teksta.

Odredite točnost sljedećih tvrdnji. 

Moguća je preoblika drame u roman.

Odredite točnost sljedećih tvrdnji. 

Dramski događaji mogu se prikazati i pripovijedanjem.

Dopunite rečenicu točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

Roman Otac Goriot pripada 

 razdoblju.

2. Preoblikujte epizodu romana u dramski prizor

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Moći ću opisati kreativnu tehniku.
  • U potpunosti ću moći stvoriti dramsku scenu.
  • U potpunosti ću moći primijeniti tehnike 5 W i 1 H te oluju uloga.
  • U potpunosti ću moći analizirati odlomak romana.
  • U potpunosti ću moći usporediti roman i dramu.
  • Moći ću odrediti korisnike kreativne tehnike 5 W i 1 H.
  • Moći ću usporediti roman i dramski tekst.
  • Moći ću odrediti mogućnosti preoblike tekstova.
  • Moći ću odrediti pripadnost djela književnom razdoblju
  • U potpunosti ću moći izraziti svoj doživljaj dramskog djela.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 11: Stvaralačko izražavanje - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja., Djelomično ću moći stvaralački se izraziti prema vlastitome interesu potaknut tekstom.
    1. Videolekcija 11.1: Stvarajte promjenom pripovjedačke perspektive - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj doživljaj lika., U potpunosti ću moći napisati tekst., U potpunosti ću moći analizirati odlomak romana U registraturi., U potpunosti ću moći kreirati prikaz lika., U potpunosti ću moći primijeniti kreativne tehnike., Moći ću analizirati obilježja pripovjedača., Moći ću prepoznati obilježja realističkog romana., Moći ću odrediti važnost promjene motrišta u književnim djelima., Moći ću opisati karakter lika., Moći ću odrediti obilježje lika.
    2. Videolekcija 11.3: Kreativno preoblikujte pjesmu u vlog - Ishodi učenja: Moći ću prepoznati bitne stavke u izradi vloga., U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj vlogova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja te razlikovati obmanu i iskrivljene životne vrijednosti od iskrenosti i primicanja istinskih vrijednosti., U potpunosti ću moći na budućnost gledati s optimizmom i nadom prepoznajući vlastiti identitet i ostvarujući kreativni potencijal., U potpunosti ću moći povezati tekst Svakidašnje jadikovke s aktualnim situacijama na temelju iskustva i znati upravljati svojim emocijama i ponašanjem., U potpunosti ću moći kreativno izraziti svoj literarni doživljaj teksta preoblikujući pjesmu Tina Ujevića Svakidašnja jadikovka u vlog., Moći ću poredati korake u procesu kreativnoga mišljenja., Moći ću prepoznati značenje pojmova kreativnost i vlog., Moći ću izraziti doživljaj uporabe epiteta u pjesmi., Moći ću povezati uporabu stilskih figura s doživljajem stihova.