Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći osvijestiti stereotipe u reklamama.
U potpunosti ću moći prepoznati prikrivenu svrhu medijske poruke.
U potpunosti ću moći usporediti medijske tekstove.
U potpunosti ću moći opisati pojam medijska manipulacija.
U potpunosti ću moći prepoznati učestale predrasude u medijskim tekstovima.
Podijeli ovu lekciju
Mrežna adresa je kopirana u međuspremnik
#1 Zadatak
Tekst naslova svrstajte u pripadajuću kategoriju.
Hakom: Prihodi na hrvatskom poštanskom tržištu porasli 8,5 posto (HINA)
Pele je bio jedini kralj nogometa (INDEX)
Pogledajte plakat kojim je mama Dijana priznala grešku sinu Marku (ZADOVOLJNA)
Klimatsko izvješće: Europa - kontinent koji se zagrijava najbrže na svijetu(HINA)
Kako zadržati zdrave navike na radnom mjestu (SAVJETI)
Što je internet, kako funkcionira i koje sve vrste postoje? (GEEK)
Tisuću Lego "astronauta" letjelo u stratosferu (BUG)
Otkrijte kako PDF24 Tools olakšava obradu PDF datoteka (ŠKOLE)
Svi pričaju o klimi, a ovi studenti nisu stali na priči: Napravili su ‘Klimatski rječnik’ s 30 pojmova (GREEN)
informativni
obrazovni
zabavni
Procjena znanja
Prosudite je li na ovoj reklami upotrijebljen neki stereotip.
Koja je svrha medijske poruke?
Lijepe, ženstvene haljine uvijek su među zastupljenijim komadima u street styleu, a jednu itekako upečatljivu haljinu odjenula je prezgodna dama koja je središtem Zagreba prošetala u društvu partnera.
Dugačka zelena haljina na preklop savršeno je naglasila ženstvenu figuru ove ljepotice, a riječ je o modelu iz lanjske kolekcije high street brenda Zara. Sašivena je od laganog i elegantnog žakarda cvjetnog dezena te ima dublji V izrez i pojas za vezanje.
Tema 13: Medijska pismenost - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja., U potpunosti ću moći analizirati tekstove iz europske kulturne baštine i kulturnoga kruga i njihov utjecaj na hrvatski kulturni identitet.
Videolekcija 13.2: Komu, čemu? – Srednja.hr - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati zastupljenost medijskih tekstova prema osobnoj, obrazovnoj, javnoj svrsi., U potpunosti ću moći analizirati upućenost medijskih tekstova različitim skupinama primatelja., U potpunosti ću moći objašnjavati trivijalne medijske poruke, predrasude, stereotipe i/ili manipulaciju u medijskim tekstovima., U potpunosti ću moći obrazložiti utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja., U potpunosti ću moći prepoznati prikrivenu svrhu medijske poruke., U potpunosti ću moći analizirati jednostavne formate i senzacionalističke medijske sadržaje privlačnih ili šokantnih naslova., Moći ću prepoznati utjecaj različitih medijskih poruka / tekstova / sadržaja na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja., Moći ću razlikovati svrhu medijskih sadržaja., Moći ću objasniti stručne pojmove vezane uz jačanje medijske pismenosti.
Videolekcija 13.3: Broj 1 - Ishodi učenja: Moći ću odrediti karakterizaciju lika., U potpunosti ću moći se upoznati s definicijom i primjerima popularne kulture., U potpunosti ću moći analizirati strip Alan Ford., U potpunosti ću moći uočiti važnu ulogu prevoditelja., U potpunosti ću moći se upoznati s utjecajem stripa na hrvatski kulturni identitet., U potpunosti ću moći izraziti doživljaj stripa., Moći ću odrediti razdoblje izlaženja stripa., Moći ćuodrediti stilska obilježja stripa., Moći ću odrediti sadržajna obilježja stripa., Moći ću odrediti vrstu djela.