Tema 13: Medijska pismenost - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja., U potpunosti ću moći analizirati tekstove iz europske kulturne baštine i kulturnoga kruga i njihov utjecaj na hrvatski kulturni identitet.
Videolekcija 13.1: Nepodnošljiva jednostavnost trivijalizacije - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći osvijestiti stereotipe u reklamama., U potpunosti ću moći prepoznati prikrivenu svrhu medijske poruke., U potpunosti ću moći usporediti medijske tekstove., U potpunosti ću moći opisati pojam medijska manipulacija., U potpunosti ću moći prepoznati učestale predrasude u medijskim tekstovima.
Videolekcija 13.2: Komu, čemu? – Srednja.hr - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati zastupljenost medijskih tekstova prema osobnoj, obrazovnoj, javnoj svrsi., U potpunosti ću moći analizirati upućenost medijskih tekstova različitim skupinama primatelja., U potpunosti ću moći objašnjavati trivijalne medijske poruke, predrasude, stereotipe i/ili manipulaciju u medijskim tekstovima., U potpunosti ću moći obrazložiti utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja., U potpunosti ću moći prepoznati prikrivenu svrhu medijske poruke., U potpunosti ću moći analizirati jednostavne formate i senzacionalističke medijske sadržaje privlačnih ili šokantnih naslova., Moći ću prepoznati utjecaj različitih medijskih poruka / tekstova / sadržaja na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja., Moći ću razlikovati svrhu medijskih sadržaja., Moći ću objasniti stručne pojmove vezane uz jačanje medijske pismenosti.