Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći analizirati zastupljenost medijskih tekstova prema osobnoj, obrazovnoj, javnoj svrsi.
U potpunosti ću moći analizirati upućenost medijskih tekstova različitim skupinama primatelja.
U potpunosti ću moći objašnjavati trivijalne medijske poruke, predrasude, stereotipe i/ili manipulaciju u medijskim tekstovima.
U potpunosti ću moći obrazložiti utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja.
U potpunosti ću moći prepoznati prikrivenu svrhu medijske poruke.
U potpunosti ću moći analizirati jednostavne formate i senzacionalističke medijske sadržaje privlačnih ili šokantnih naslova.
Moći ću prepoznati utjecaj različitih medijskih poruka / tekstova / sadržaja na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja.
Moći ću razlikovati svrhu medijskih sadržaja.
Moći ću objasniti stručne pojmove vezane uz jačanje medijske pismenosti.
Podijeli ovu lekciju
Mrežna adresa je kopirana u međuspremnik
Uz ponuđenu fotografiju, odredite ulogu medija.
Uloga medija:
.
Uloga medija:
.
Uloga medija:
.
Procjena znanja
Odredite točnost tvrdnje.
Medijski tekstovi ne utječu na oblikovanje naših stavova i vrijednosti.
Odredite točnost tvrdnje.
Autor medijskog teksta u mogućnosti je manipulirati svojom publikom.
Odredite točnost tvrdnje.
Učenici mogu naučiti kritički promišljati o medijskim sadržajima.
Odredite točnost tvrdnje.
Mediji imaju moć manipulirati i širiti određenu propagandu, ovisno o tome tko im je vlasnik i o tome tko ih financira.
Što čini negativnu specifičnost internetskih portala?
Povežite parove.
javna svrha medijskog teksta
- novinarske standarde ruše sve češće prisutni senzacionalizam, infotainment i pridavanje pažnje skandalima
osobna svrha medijskog teksta
- visoka kvaliteta informacija i kulturnih sadržaja - podržavanje demokratskoga političkog sustava
obrazovna svrha medijskog teksta
- uz njih i učimo
Dopunite rečenice točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.
Engleska riječ infotainment neologizam je nastao stapanjem riječi information i entertainment. U hrvatskome se jeziku riječ infotainment upotrebljava u spomenutim dvama značenjima, a u televizijskom se rječniku njime označuje žanr koji je nastao miješanjem značajka
i informativnoga programa.
Dopunite rečenice točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.
Senzacionalističke vijesti usko su povezane s komercijalizacijom medija. Kaže se da su vijesti postale roba na tržištu pomoću koje mediji ostvaruju rast
.
ili % točno odgovorenih pitanja
Procijenili ste svoje znanje o sljedećim ishodima:
Uspješno ste naučili:
Potrudite se još malo kako biste bolje naučili:
2. Komu, čemu? – Srednja.hr
Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći analizirati zastupljenost medijskih tekstova prema osobnoj, obrazovnoj, javnoj svrsi.
U potpunosti ću moći analizirati upućenost medijskih tekstova različitim skupinama primatelja.
U potpunosti ću moći objašnjavati trivijalne medijske poruke, predrasude, stereotipe i/ili manipulaciju u medijskim tekstovima.
U potpunosti ću moći obrazložiti utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja.
U potpunosti ću moći prepoznati prikrivenu svrhu medijske poruke.
U potpunosti ću moći analizirati jednostavne formate i senzacionalističke medijske sadržaje privlačnih ili šokantnih naslova.
Moći ću prepoznati utjecaj različitih medijskih poruka / tekstova / sadržaja na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja.
Moći ću razlikovati svrhu medijskih sadržaja.
Moći ću objasniti stručne pojmove vezane uz jačanje medijske pismenosti.
Tema 13: Medijska pismenost - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći prosuditi utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja., U potpunosti ću moći analizirati tekstove iz europske kulturne baštine i kulturnoga kruga i njihov utjecaj na hrvatski kulturni identitet.
Videolekcija 13.1: Nepodnošljiva jednostavnost trivijalizacije - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći osvijestiti stereotipe u reklamama., U potpunosti ću moći prepoznati prikrivenu svrhu medijske poruke., U potpunosti ću moći usporediti medijske tekstove., U potpunosti ću moći opisati pojam medijska manipulacija., U potpunosti ću moći prepoznati učestale predrasude u medijskim tekstovima.
Videolekcija 13.3: Broj 1 - Ishodi učenja: Moći ću odrediti karakterizaciju lika., U potpunosti ću moći se upoznati s definicijom i primjerima popularne kulture., U potpunosti ću moći analizirati strip Alan Ford., U potpunosti ću moći uočiti važnu ulogu prevoditelja., U potpunosti ću moći se upoznati s utjecajem stripa na hrvatski kulturni identitet., U potpunosti ću moći izraziti doživljaj stripa., Moći ću odrediti razdoblje izlaženja stripa., Moći ćuodrediti stilska obilježja stripa., Moći ću odrediti sadržajna obilježja stripa., Moći ću odrediti vrstu djela.