Učitavanje

2. Zvuk mog grada

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći prepoznati plohu u prostoru i na umjetničkom djelu.
  • U potpunosti ću moći razlikovati slobodne i geometrijske likove na plohi.
  • U potpunosti ću moći primijeniti tehniku kolaža u stop animaciji kako bi izrazio svoj doživljaj kroz vlastiti rad.
  • U potpunosti ću moći interpretirati svoj doživljaj zvuka ritmom i likovima na plohi.
  • U potpunosti ću moći razlikovati različite načine upotrebe ritma i plohe na umjetničkim djelima.
  • Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
  • Djelomično ću moći raspravljati o društvenom kontekstu umjetničkoga djela.
  • Djelomično ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
  • Djelomično ću moći raspravljati o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.

Procjena znanja

Dopunite rečenicu.

Kada kažemo da je ploha dvodimenzionalna, to znači da ima dužinu i
.

Povežite likovno djelo i pojam. Što je dominantno zastupljeno na slikama? 

Otto Gustav Carlsund, Kompozicija, 1947.  RITAM
Otto Gustav Carlsund, Arhitektonska kompozicija, 1924. RITAM PLOHA
Olga Rozanova, Kolaž, 1918. PLOHA

Pogledajte geometrijske likove na ovim slikama. Poredajte likovna djela od onog na kojem vidite najmanje geometrijskih likova na plohi do zadnjeg koji ima najviše geometrijskih likova na plohi.

1. Theo van Doesburg, Mrtva priroda (Kompozicija V), 1916.
2. Vasilij Kandinski, Kompozicija, 1944.
3. Paul Klee, Nova Harmonija, 1936.

Promotrite svoj rad i likove kojima ste se koristili u svojoj animaciji, procijenite i odgovorite. Na praznu liniju upišite jedan od odgovora tako da se koristite ponuđenim izrazima: najviše geometrijskim likovima, najviše slobodnim likovima, geometrijskim i slobodnim likovima podjednako.

U svojoj animaciji koristio/koristila sam se
.

Uredite redoslijed faza rada. Razmislite kako ste realizirali svoj današnji zadatak i poredajte faze od prve do posljednje.

Smatram da je izrada animacije uz pomoć kolaža bila

1. Pripremili ste plan snimanja.
2. Odredili ste vrstu i veličinu likova/plohe.
3. Izradili ste animaciju.
4. Odredili ste način i brzinu izmjene elemenata.
5. Odredili ste ritam.

2. Zvuk mog grada

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći prepoznati plohu u prostoru i na umjetničkom djelu.
  • U potpunosti ću moći razlikovati slobodne i geometrijske likove na plohi.
  • U potpunosti ću moći primijeniti tehniku kolaža u stop animaciji kako bi izrazio svoj doživljaj kroz vlastiti rad.
  • U potpunosti ću moći interpretirati svoj doživljaj zvuka ritmom i likovima na plohi.
  • U potpunosti ću moći razlikovati različite načine upotrebe ritma i plohe na umjetničkim djelima.
  • Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja.
  • Djelomično ću moći raspravljati o društvenom kontekstu umjetničkoga djela.
  • Djelomično ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
  • Djelomično ću moći raspravljati o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 1: Slika, pokret, zvuk i riječ - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazivati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
    1. Videolekcija 1.1: Doživljaj glazbe – moja najdraža pjesma - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.