Učitavanje

2. Mitska bića - grifon

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
  • Moći ću opisati što je skulptura i tko je kipar.
  • Moći ću opisati razliku između različitih odnosa masa i prostora te usporediti različite vrste masa.
  • Moći ću primijeniti različite odnosa masa i prostora kako bi izrazio svoju ideju.
  • Moći ću razlikovati različite odnosa masa i prostora na primjerima umjetničkih djela.
  • U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
#1 Zadatak

Odaberite primjer koji ne svrstavamo u punu plastiku.

Za one koji žele znati više

Na internetu istražite kakva sve mitska bića postoje u europskim i drugim kulturama. Za početak istražite mitska bića antičke Grčke, a možete i mitska bića vaneuropskih kultura. Svoja istraživanja možete oblikovati u plakat.

Procjena znanja

Dopunite rečenicu.

SKULPTURA je trodimenzionalno umjetničko djelo. Nastaje oblikovanjem volumena u
. Skulpture i kipove izrađuje
.

Predmet ima zbijenu masu.

Predmet ima plošno istanjenu masu.

Predmet ima linijski istanjenu masu.

Procijenite koliko se vaša prva ideja razlikovala od gotovog rada? Na praznu liniju upišite jedan od odgovora tako da se koristite ponuđenim izrazima: uopće nije razlikovala, jako malo razlikovala, potpuno razlikovala, razlikovala u nekim dijelovima.

Smatram da se moja ideja od gotovog rada
.

Promotrite ambalažu i materijale kojima ste se koristili i odredite njihovu masu. Na praznu liniju upišite jedan od odgovora tako da se koristite ponuđenim izrazima: prevladava puna masa, prevladava plošno istanjena masa, prevladava prošupljena masa, prevladava linijski istanjena masa, prevladava udubljeno-ispupčena masa, prevladavaju sve mase podjednako.

U ambalaži koju sam koristio
.

2. Mitska bića - grifon

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
  • Moći ću opisati što je skulptura i tko je kipar.
  • Moći ću opisati razliku između različitih odnosa masa i prostora te usporediti različite vrste masa.
  • Moći ću primijeniti različite odnosa masa i prostora kako bi izrazio svoju ideju.
  • Moći ću razlikovati različite odnosa masa i prostora na primjerima umjetničkih djela.
  • U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 6: Umjetnost i zajednica - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstratirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
    1. Videolekcija 6.1: Izrada društvene igre Memory - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela., Moći ću uočiti različite linije na umjetničkim djelima.