Učitavanje

2. Kuća za životinje

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
  • Djelomično ću moći interpretirati u likovnom ili vizualnom radu kako je oblikovanje vizualne okoline povezano s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju.
#1 Zadatak

Odgovorite na pitanje:

Raspored ulica u Barceloni je:

 

Profesionalni videozapis. Transkript: Profesionalni videozapis.
#2 Zadatak

Konstruktivni elementi arhitekture na slici nazivaju se 
.

Za one koji žele znati više

Podijelite svoj rad s nastavnikom i drugim učenicima putem Padleta

https://e-laboratorij.carnet.hr/padlet-kolaboracija-na-dohvat-ruke/.

Procjena znanja

Kako određujemo arhitekturu?

Koji su od navedenih arhitektonskih materijala tradicionalni?

Površina skulptura na sljedećem primjeru oblikovana je vidljivim tragovima prstiju umjetnika.

Na koji način možemo oblikovati glinu?

Koji od navedenih elemenata je posebno izražen na skulpturi francuske kiparice Camille Claudel?

2. Kuća za životinje

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavate služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
  • Djelomično ću moći interpretirati u likovnom ili vizualnom radu kako je oblikovanje vizualne okoline povezano s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 3: Gradim svijet - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražitii i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći interpretirati u likovnom ili vizualnom radu kako je oblikovanje vizualne okoline povezano s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju.
    1. Videolekcija 3.1: Park za mene - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istraživati i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražava služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći interpretirati i u likovnom ili vizualnom radu interpretirati kako je oblikovanje vizualne okoline povezano s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.