Učitavanje

1. Ispod površine

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavaju služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći koristiti se u vlastitome radu tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija.
  • U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te predložiti zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
  • U potpunosti ću moći interpretirati u likovnom ili vizualnom radu interpretirati kako je oblikovanje vizualne okoline povezano s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju.
  • U potpunosti ću moći raspravljati o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
#1 Zadatak

Koji bi slogan odgovarao uz sliku?

#2 Zadatak

Kako biste protumačili naziv knjige? Moguće je odabrati više točnih odgovora.

#3 Zadatak

Izbacite uljeza.

Što nam govori odnos između osobe i planeta na plakatu?

Briga o planetu, zapravo je briga o:

#4 Zadatak

Što je zajedničko aktivisticama u borbi za ljudska prava koje smo spominjali? Moguće je odabrati više točnih odgovora.

Podijelite svoj rad s učiteljem i drugim učenicima s pomoću Padleta.

https://e-laboratorij.carnet.hr/padlet-kolaboracija-na-dohvat-ruke/

Procjena znanja

Što ne pripada temeljnim ljudskim pravima?

Za što se zalagala pakistanska aktivistica Malala Yousafzai? Moguće je odabrati više točnih odgovora.

Upišite kratki odgovor.

Slika prikazuje
knjige nobelovke Malale Yousafzai.

Poruke izrečene plakatom mogu imati bitnu ulogu u društvenom aktivizmu.

Od čega se plakat sastoji? Moguće je odabrati više točnih odgovora.

1. Ispod površine

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavaju služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći koristiti se u vlastitome radu tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija.
  • U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te predložiti zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
  • U potpunosti ću moći interpretirati u likovnom ili vizualnom radu interpretirati kako je oblikovanje vizualne okoline povezano s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju.
  • U potpunosti ću moći raspravljati o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 4: Osobno i društveno - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstratirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti se u vlastitome radu tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći interpretirati u likovnom ili vizualnom radu kako je oblikovanje vizualne okoline povezano s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju., U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
    1. Videolekcija 4.2: Sigurni na internetu - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavaju služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u svome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti se u svome radu tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te predlagati zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći objasniti i interpretirati u likovnom ili vizualnom radu kako je oblikovanje vizualne okoline povezano s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju., Djelomično ću moći raspravljati o društvenom kontekstu umjetničkoga djela.