Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavaju služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u svome likovnom izražavanju.
U potpunosti ću moći koristiti se u svome radu tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija.
U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
U potpunosti ću moći opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te predlagati zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
U potpunosti ću moći objasniti i interpretirati u likovnom ili vizualnom radu kako je oblikovanje vizualne okoline povezano s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju.
Djelomično ću moći raspravljati o društvenom kontekstu umjetničkoga djela.
Podijeli ovu lekciju
Mrežna adresa je kopirana u međuspremnik
Što je cyberbulling?
Koje vrste cyberbullinga prepoznajete? Moguće je odabrati više točnih odgovora.
Koje su opasnosti na internetu? Moguće je odabrati više točnih odgovora.
Izbacite uljeza.
Dopunite rečenicu izrazom iz padajućega izbornika.
Piktogrami su
.
Dopunite rečenicu.
Informacijska grafika ili infografika je
prezentacija informacija, podataka ili znanja.
Čime ste se trebali koristiti u svom likovnom radu? Moguć je odabrati više točnih odgovora.
ili % točno odgovorenih pitanja
Procijenili ste svoje znanje o sljedećim ishodima:
Uspješno ste naučili:
Potrudite se još malo kako biste bolje naučili:
2. Sigurni na internetu
Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavaju služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u svome likovnom izražavanju.
U potpunosti ću moći koristiti se u svome radu tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija.
U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
U potpunosti ću moći opisivati i uspoređivati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te predlagati zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
U potpunosti ću moći objasniti i interpretirati u likovnom ili vizualnom radu kako je oblikovanje vizualne okoline povezano s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju.
Djelomično ću moći raspravljati o društvenom kontekstu umjetničkoga djela.
Tema 4: Osobno i društveno - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstratirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti se u vlastitome radu tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći interpretirati u likovnom ili vizualnom radu kako je oblikovanje vizualne okoline povezano s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju., U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
Videolekcija 4.1: Ispod površine - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje koje izražavaju služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći koristiti se u vlastitome radu tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te predložiti zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći interpretirati u likovnom ili vizualnom radu interpretirati kako je oblikovanje vizualne okoline povezano s aktivnostima i namjenama koje se u njoj odvijaju., U potpunosti ću moći raspravljati o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.