Učitavanje

1. Dizajn prostora za odmor (soba, stolica, svjetiljka za radni stol, kutak za odmor u školi…)

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitivati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornog oblikovanja okoline na vlastiti život.
  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
D06 Razgovor sa stručnjakom - Koraljka Vlajo. Transkript: .

Za one koji žele znati više

Ako vas zanima izgled crno-bijelog servisa, koji je dizajnirala Marta Šribar, možete pogledati na poveznici:

izvor fotografije: Leksikografski zavod Miroslava Krleže

Za one koji žele znati više

Podijelite i raspravljate o radovima putem Padlet aplikacije.


https://e-laboratorij.carnet.hr/padlet-kolaboracija-na-dohvat-ruke/

Procjena znanja

Izbacite uljeza.

Odaberite tri odgovora. Čime ste se koristili u svojem radu?

Dizajnu na fotografijama zajednička je

i ukrašenost

.

Prije industrijske revolucije većina proizvoda proizvodila se u velikim serijama.

U svojemu likovnom radu trebali smo napraviti sobu za zabavu.

1. Dizajn prostora za odmor (soba, stolica, svjetiljka za radni stol, kutak za odmor u školi…)

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitivati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornog oblikovanja okoline na vlastiti život.
  • U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
  • Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 3: Oblik i funkcija - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život.
    1. Videolekcija 3.2: Prijevozno sredstvo iz budućnosti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati što je dizajn., U potpunosti ću moći razlikovati različite grane dizajna., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći opisati tko je dizajner., U potpunosti ću moći razlikovati različite vrste masa na primjerima produkt dizajna., U potpunosti ću moći primijeniti umnu mapu u razradi vlastite ideje., U potpunosti ću moći koristiti se ambalažom i drugim materijalima u stvaranju vlastitoga likovnog rada., U potpunosti ću moći interpretirati vlastitu ideju likovnim radom., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitivati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornog oblikovanja okoline na vlastiti život.