1. Dizajn prostora za odmor (soba, stolica, svjetiljka za radni stol, kutak za odmor u školi…)
Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitivati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornog oblikovanja okoline na vlastiti život.
U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
Podijeli ovu lekciju
Mrežna adresa je kopirana u međuspremnik
D06 Razgovor sa stručnjakom - Koraljka Vlajo. Transkript: .
Za one koji žele znati više
Ako vas zanima izgled
crno-bijelog servisa, koji je dizajnirala
Marta Šribar, možete pogledati na poveznici:
Odaberite tri odgovora. Čime ste se koristili u svojem radu?
Dizajnu na fotografijama zajednička je
i ukrašenost
.
Prije industrijske revolucije većina proizvoda proizvodila se u velikim serijama.
U svojemu likovnom radu trebali smo napraviti sobu za zabavu.
ili % točno odgovorenih pitanja
Procijenili ste svoje znanje o sljedećim ishodima:
Uspješno ste naučili:
Potrudite se još malo kako biste bolje naučili:
1. Dizajn prostora za odmor (soba, stolica, svjetiljka za radni stol, kutak za odmor u školi…)
Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju.
U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitivati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornog oblikovanja okoline na vlastiti život.
U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja.
Tema 3: Oblik i funkcija - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine uporabom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći analizirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život.
Videolekcija 3.2: Prijevozno sredstvo iz budućnosti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći opisati što je dizajn., U potpunosti ću moći razlikovati različite grane dizajna., U potpunosti ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika te ukazati na zanimljiva rješenja ili moguća poboljšanja., Djelomično ću moći opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika, promišljati o stvaralačkom procesu te ukazati na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći opisati tko je dizajner., U potpunosti ću moći razlikovati različite vrste masa na primjerima produkt dizajna., U potpunosti ću moći primijeniti umnu mapu u razradi vlastite ideje., U potpunosti ću moći koristiti se ambalažom i drugim materijalima u stvaranju vlastitoga likovnog rada., U potpunosti ću moći interpretirati vlastitu ideju likovnim radom., U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima se izražavam služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine upotrebom i variranjem različitih likovnih materijala i postupaka u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći rekonstruirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći analizirati i u likovnom i vizualnom uratku ispitivati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornog oblikovanja okoline na vlastiti život.