Učitavanje

1. Najvažniji dan – fotostrip

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Djelomično ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika ukazujući na moguće promjene prvobitnih rješenja.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • Djelomično ću moći likovnim i vizualnim izražavanjem analizirati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život te predložiti njezino moguće (pre)oblikovanje.
  • Moći ću se u vlastitom izražavanju koristiti tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija.
  • U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima ću komunicirati s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom.

Fotografije obradite u programu koji možete naći na sljedećoj poveznici:

https://e-laboratorij.carnet.hr/pixlr-jednostavno-i-brzo-uredite-slike-i-fotografije/

Podijelite i raspravite o radovima na Padletu.

https://e-laboratorij.carnet.hr/padlet-kolaboracija-na-dohvat-ruke/

Procjena znanja

Što je strip?

Spoji umjetnička područja s karakteristično vrstom djela.

glazba grafički roman
drama plesna predstava
književnost muzička kompozicija
slikarstvo građevina
kiparstvo slika
arhitektura skulptura
film roman
ples igrani film
strip kazališna predstava

Roy Lichtenstein u svojim radovima koristi se detaljima i citatima iz 
.

Fotostripovi nisu pravi stripovi jer nisu nacrtani.

Posložite faze rada tijekom današnjeg likovnog zadatka.

1. snimanje digitalnih fotografija
2. izrada scenarija
3. osmišljavanje priče
4. obrada fotografija u programu
5. slaganje kadrova u digitalnom alatu
6. pisanje teksta u oblačiće u digitalnom alatu

1. Najvažniji dan – fotostrip

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Djelomično ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika ukazujući na moguće promjene prvobitnih rješenja.
  • U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
  • U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
  • Djelomično ću moći likovnim i vizualnim izražavanjem analizirati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život te predložiti njezino moguće (pre)oblikovanje.
  • Moći ću se u vlastitom izražavanju koristiti tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija.
  • U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima ću komunicirati s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 5: Osobno i društveno - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima ću se izražavati služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika ukazujući na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
    1. Videolekcija 5.2: Značenje oblika i simbola u različitim kulturama - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika ukazujući na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći raspravljati o društvenome kontekstu umjetničkoga djela., U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima ću komunicirati s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija u vlastitome izražavanju.