2. Značenje oblika i simbola u različitim kulturama
Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
U potpunosti ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika ukazujući na moguće promjene prvobitnih rješenja.
U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
U potpunosti ću moći raspravljati o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima ću komunicirati s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija u vlastitome izražavanju.
Podijeli ovu lekciju
Mrežna adresa je kopirana u međuspremnik
#1 Zadatak
Koju od navedenih zvijezda nazivamo Davidovom zvijezdom?
Za one koji žele znati više
Podijelite svoj rad s učiteljem i drugim učenicima na aplikaciji Padlet:
Na kojoj se od državnih zastava ne pojavljuju zvijezde?
Na slici vidimo različite vrste
.
Značenje simbola uvijek je određeno kulturom u kojoj nastaju.
Što utječe na tumačenje simbola?
ili % točno odgovorenih pitanja
Procijenili ste svoje znanje o sljedećim ishodima:
Uspješno ste naučili:
Potrudite se još malo kako biste bolje naučili:
2. Značenje oblika i simbola u različitim kulturama
Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju.
U potpunosti ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika ukazujući na moguće promjene prvobitnih rješenja.
U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu.
U potpunosti ću moći raspravljati o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima ću komunicirati s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom.
U potpunosti ću moći koristiti tehničke i izražajne mogućnosti novomedijskih tehnologija u vlastitome izražavanju.
Tema 5: Osobno i društveno - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći istražiti i interpretirati različite sadržaje oblikujući ideje kojima ću se izražavati služeći se likovnim i vizualnim jezikom., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći raspraviti o likovnom i vizualnom umjetničkom djelu povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., U potpunosti ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te opisati i usporediti svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika ukazujući na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći raspraviti o društvenome kontekstu umjetničkoga djela.
Videolekcija 5.1: Najvažniji dan – fotostrip - Ishodi učenja: Djelomično ću moći promisliti o stvaralačkom procesu te usporediti i vrednovati svoj likovni ili vizualni rad i radove drugih učenika ukazujući na moguće promjene prvobitnih rješenja., U potpunosti ću moći demonstrirati fine motoričke vještine eksperimentirajući i varirajući različite likovne materijale i postupke u vlastitome likovnom izražavanju., U potpunosti ću moći interpretirati likovno i vizualno umjetničko djelo povezujući osobni doživljaj, likovni jezik i tematski sadržaj djela u cjelinu., Djelomično ću moći likovnim i vizualnim izražavanjem analizirati utjecaj vizualnih komunikacija i prostornoga oblikovanja okoline na vlastiti život te predložiti njezino moguće (pre)oblikovanje., Moći ću se u vlastitom izražavanju koristiti tehničkim i izražajnim mogućnostima novomedijskih tehnologija., U potpunosti ću moći oblikovati ideje kao poruke kojima ću komunicirati s okolinom služeći se likovnim i vizualnim jezikom.