Povezane lekcije
Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana
- Tema 1: Vremena se (ne) mijenjaju - Ishodi učenja: Učenik prepoznaje, razlikuje i analizira odnose riječi u rečenicama. (Djelomična ostvarenost.), Učenik komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Potpuna ostvarenost.), Učenik razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst. (Potpuna ostvarenost.), Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. (Potpuna ostvarenost.), Učenik prepoznaje, primjenjuje i uspoređuje jednostavne i složene gramatičke oblike riječi njihove odnose. (Potpuna ostvarenost.), Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama. (Potpuna ostvarenost.)
- Videolekcija 1.1: Rim na Mediteranu - Ishodi učenja: Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama. (Potpuna ostvarenost.), Učenik komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Potpuna ostvarenost.), Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. (Djelomična ostvarenost.).
- Videolekcija 1.2: Vremena perfektne osnove - Ishodi učenja: Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama. (Potpuna ostvarenost.), Učenik prepoznaje, primjenjuje i uspoređuje jednostavne i složene gramatičke oblike riječi i njihove odnose. (Potpuna ostvarenost.), Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. (Djelomična ostvarenost.)., Učenik razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst. (Djelomična ostvarenost.).
- Videolekcija 1.3: Vremena participske osnove - Ishodi učenja: Učenik prepoznaje, primjenjuje i uspoređuje jednostavne i složene gramatičke oblike riječi i njihove odnose. (Potpuna ostvarenost.), Razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst. (Potpuna ostvarenost.), Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. Pronalazi i navodi u rječničkome obliku riječi iz prilagođenih tekstova. Služi se samostalno rječnicima u knjižnome i digitalnome formatu. (Djelomična ostvarenost.)., Učenik prepoznaje, razlikuje i analizira odnose riječi u rečenicama. (Djelomična ostvarenost.), Učenik komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Djelomična ostvarenost.).
- Videolekcija 1.5: Rimski kalendar - Ishodi učenja: Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama. (Potpuna ostvarenost.), Učenik komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Djelomična ostvarenost.)., Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. (Djelomična ostvarenost.).