Učitavanje

5. Rimski kalendar

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama. (Potpuna ostvarenost.)
  • Učenik komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Djelomična ostvarenost.).
  • Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku.  (Djelomična ostvarenost.).

5. Rimski kalendar

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama. (Potpuna ostvarenost.)
  • Učenik komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Djelomična ostvarenost.).
  • Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku.  (Djelomična ostvarenost.).
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 1: Vremena se (ne) mijenjaju - Ishodi učenja: Učenik prepoznaje, razlikuje i analizira odnose riječi u rečenicama. (Djelomična ostvarenost.), Učenik komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Potpuna ostvarenost.), Učenik razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst. (Potpuna ostvarenost.), Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. (Potpuna ostvarenost.), Učenik prepoznaje, primjenjuje i uspoređuje jednostavne i složene gramatičke oblike riječi njihove odnose. (Potpuna ostvarenost.), Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama. (Potpuna ostvarenost.)
    1. Videolekcija 1.1: Rim na Mediteranu - Ishodi učenja: Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama. (Potpuna ostvarenost.), Učenik komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Potpuna ostvarenost.), Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. (Djelomična ostvarenost.).
    2. Videolekcija 1.2: Vremena perfektne osnove - Ishodi učenja: Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama. (Potpuna ostvarenost.), Učenik prepoznaje, primjenjuje i uspoređuje jednostavne i složene gramatičke oblike riječi i njihove odnose. (Potpuna ostvarenost.), Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. (Djelomična ostvarenost.)., Učenik razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst. (Djelomična ostvarenost.).
    3. Videolekcija 1.3: Vremena participske osnove - Ishodi učenja: Učenik prepoznaje, primjenjuje i uspoređuje jednostavne i složene gramatičke oblike riječi i njihove odnose. (Potpuna ostvarenost.), Razumije i objašnjava prilagođeni latinski tekst. (Potpuna ostvarenost.), Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. Pronalazi i navodi u rječničkome obliku riječi iz prilagođenih tekstova. Služi se samostalno rječnicima u knjižnome i digitalnome formatu. (Djelomična ostvarenost.)., Učenik prepoznaje, razlikuje i analizira odnose riječi u rečenicama. (Djelomična ostvarenost.), Učenik komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Djelomična ostvarenost.).
    4. Videolekcija 1.4: Stadioni i cirkovi - Panem et circenses - Ishodi učenja: Učenik komentira, diskutira i zaključuje o sadržaju izabrane teme i njezinu odnosu prema širemu društvenome, znanstvenome, kulturnome, književnome i umjetničkome kontekstu. (Djelomična ostvarenost.)., Učenik nabraja, smješta i povezuje pojmove povezane s izabranim temama. (Potpuna ostvarenost.), Učenik prepoznaje, upotrebljava i raščlanjuje riječi iz prilagođenih tekstova kao i latinizme u hrvatskome jeziku. (Djelomična ostvarenost.).