Povezane lekcije
Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana
- Tema 2: Kako razmišljaju programeri? - Ishodi učenja: Učenik razvija algoritme za rješavanje različitih problema koristeći se nekim programskim jezikom pri čemu se koristi prikladnim strukturama i tipovima podataka (Potpuna ostvarenost), Učenik primjenjuje algoritam (sekvencijalnog) pretraživanja pri rješavanju problema. (Potpuna ostvarenost), Učenik dizajnira i izrađuje modularne programe koji sadrže potprograme u programskom jeziku. (Potpuna ostvarenost), Učenik koristi se simulacijom pri rješavanju nekoga, ne nužno računalnoga, problema. (Potpuna ostvarenost), Učenik koristi i upoznaje se s različitim platformama i programima, koje prema potrebi pronalazi i instalira. (Djelomična ostvarenost)
- Videolekcija 2.1: Tipovi i strukture podataka, funkcije i metode za rad sa znakovnim nizovima - Ishodi učenja: Učenik razvija algoritme za rješavanje različitih problema koristeći se nekim programskim jezikom pri čemu se koristi prikladnim strukturama i tipovima podataka. (Potpuna ostvarenost)
- Videolekcija 2.2: Nizovi podataka – liste, funkcije i metode za rad s listama, sekvencijalno pretraživanje - Ishodi učenja: Učenik razvija algoritme za rješavanje različitih problema koristeći se nekim programskim jezikom pri čemu se koristi prikladnim strukturama i tipovima podataka. (Potpuna ostvarenost), Učenik primjenjuje algoritam (sekvencijalnog) pretraživanja pri rješavanju problema. (Potpuna ostvarenost)
- Videolekcija 2.4: Primjena potprograma u grafičkim zadacima - Ishodi učenja: Učenik koristi se simulacijom pri rješavanju nekoga, ne nužno računalnoga, problema. (Potpuna ostvarenost), Učenik dizajnira i izrađuje modularne programe koji sadrže potprograme u programskom jeziku. (Potpuna ostvarenost), Učenik razvija algoritme za rješavanje različitih problema koristeći se nekim programskim jezikom pri čemu se koristi prikladnim strukturama i tipovima podataka. (Djelomična ostvarenost)