Učitavanje

4. Primjena potprograma u grafičkim zadacima

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik koristi se simulacijom pri rješavanju nekoga, ne nužno računalnoga, problema. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik dizajnira i izrađuje modularne programe koji sadrže potprograme u programskom jeziku. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik razvija algoritme za rješavanje različitih problema koristeći se nekim programskim jezikom pri čemu se koristi prikladnim strukturama i tipovima podataka. (Djelomična ostvarenost)

4. Primjena potprograma u grafičkim zadacima

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik koristi se simulacijom pri rješavanju nekoga, ne nužno računalnoga, problema. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik dizajnira i izrađuje modularne programe koji sadrže potprograme u programskom jeziku. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik razvija algoritme za rješavanje različitih problema koristeći se nekim programskim jezikom pri čemu se koristi prikladnim strukturama i tipovima podataka. (Djelomična ostvarenost)
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 2: Kako razmišljaju programeri? - Ishodi učenja: Učenik razvija algoritme za rješavanje različitih problema koristeći se nekim programskim jezikom pri čemu se koristi prikladnim strukturama i tipovima podataka (Potpuna ostvarenost), Učenik primjenjuje algoritam (sekvencijalnog) pretraživanja pri rješavanju problema. (Potpuna ostvarenost), Učenik dizajnira i izrađuje modularne programe koji sadrže potprograme u programskom jeziku. (Potpuna ostvarenost), Učenik koristi se simulacijom pri rješavanju nekoga, ne nužno računalnoga, problema. (Potpuna ostvarenost), Učenik koristi i upoznaje se s različitim platformama i programima, koje prema potrebi pronalazi i instalira. (Djelomična ostvarenost)
    1. Videolekcija 2.1: Tipovi i strukture podataka, funkcije i metode za rad sa znakovnim nizovima - Ishodi učenja: Učenik razvija algoritme za rješavanje različitih problema koristeći se nekim programskim jezikom pri čemu se koristi prikladnim strukturama i tipovima podataka. (Potpuna ostvarenost)
    2. Videolekcija 2.2: Nizovi podataka – liste, funkcije i metode za rad s listama, sekvencijalno pretraživanje - Ishodi učenja: Učenik razvija algoritme za rješavanje različitih problema koristeći se nekim programskim jezikom pri čemu se koristi prikladnim strukturama i tipovima podataka. (Potpuna ostvarenost), Učenik primjenjuje algoritam (sekvencijalnog) pretraživanja pri rješavanju problema. (Potpuna ostvarenost)
    3. Videolekcija 2.3: Potprogrami (funkcije) - Ishodi učenja: Učenik dizajnira i izrađuje modularne programe koji sadrže potprograme u programskom jeziku. (Potpuna ostvarenost), Učenik razvija algoritme za rješavanje različitih problema koristeći se nekim programskim jezikom pri čemu se koristi prikladnim strukturama i tipovima podataka. (Djelomična ostvarenost)