Učitavanje
/
Razvoj hrvatskoga nacionalnog identiteta i kulture

4. Suvremeni jezični priručnici i jezik na mreži

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik imenuje tekstove i događaje važne za razvoj hrvatskoga jezika kroz hrvatsku povijest. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik govori prema planu i razgovara primjenjujući vještine razgovora u skupini. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik sluša tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik čita tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik obrazlaže pozitivan i negativan utjecaj različitih medijskih tekstova na razvoj stavova i vrijednosti. (Djelomična ostvarenost)

4. Suvremeni jezični priručnici i jezik na mreži

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • Učenik imenuje tekstove i događaje važne za razvoj hrvatskoga jezika kroz hrvatsku povijest. (Potpuna ostvarenost)
  • Učenik govori prema planu i razgovara primjenjujući vještine razgovora u skupini. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik sluša tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik čita tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost)
  • Učenik obrazlaže pozitivan i negativan utjecaj različitih medijskih tekstova na razvoj stavova i vrijednosti. (Djelomična ostvarenost)
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 1: Razvoj hrvatskoga nacionalnog identiteta i kulture - Ishodi učenja: Učenik imenuje tekstove i događaje važne za razvoj hrvatskoga jezika kroz hrvatsku povijest. (Potpuna ostvarenost.), Učenik govori prema planu i razgovara primjenjujući vještine razgovora u skupini. (Djelomična ostvarenost.), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost.), Učenik obrazlaže pozitivan i negativan utjecaj različitih medijskih tekstova na razvoj stavova i vrijednosti. (Djelomična ostvarenost.), Učenik čita tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost.), Učenik sluša tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost.)
    1. Videolekcija 1.1: Prvi hrvatski rječnik i gramatika i najstarija hrvatska književna djela - Ishodi učenja: Učenik sluša tekst, sažima podatke u bilješke i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost.)., Učenik govori i razgovara o pročitanim i poslušanim tekstovima. (Djelomična ostvarenost.)., Učenik čita tekst, uspoređuje podatke prema važnosti i objašnjava značenje teksta. (Djelomična ostvarenost.)., Učenik čita tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik obrazlaže pozitivan i negativan utjecaj različitih medijskih tekstova na razvoj stavova i vrijednosti. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
    2. Videolekcija 1.2: Hrvatski narodni preporod - Ishodi učenja: Učenik imenuje tekstove i događaje važne za razvoj hrvatskoga jezika kroz hrvatsku povijest. (Potpuna ostvarenost.)., Učenik govori prema planu i razgovara primjenjujući vještine razgovora u skupini. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik obrazlaže pozitivan i negativan utjecaj različitih medijskih tekstova na razvoj stavova i vrijednosti. (Djelomična ostvarenost), Učenik posjećuje kulturne događaje u fizičkome i virtualnome okružju. (Djelomična ostvarenost)
    3. Videolekcija 1.3: Hrvatski jezik u 20. i 21. stoljeću - Ishodi učenja: Učenik imenuje tekstove i događaje važne za razvoj hrvatskoga jezika kroz hrvatsku povijest. (Potpuna ostvarenost), Učenik govori prema planu i razgovara primjenjujući vještine razgovora u skupini. (Djelomična ostvarenost), Učenik sluša tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik čita tekst, izvodi zaključke i tumači značenje teksta. (Djelomična ostvarenost), Učenik obrazlaže pozitivan i negativan utjecaj različitih medijskih tekstova na razvoj stavova i vrijednosti. (Djelomična ostvarenost)