Naučit ćeš objasniti uzroke nastanka subpolarnih i polarnih pustoši.
Naučit ćeš objasniti tradicionalni način života i glavne gospodarske djelatnosti u ekstremnim subekumenskim okolišima.
Naučit ćeš analizirati suvremeno vrednovanje subekumenskih okoliša te mogućnosti i ograničenja njihova budućeg vrednovanja s aspekta očuvanja okoliša.
Podijeli ovu lekciju
Mrežna adresa je kopirana u međuspremnik
Označite točan odgovor.
Koji ocean okružuje Antarktiku?
Označite točan odgovor.
Kojoj od navedenih država ne pripada dio teritorija Antarktike?
Označite točan odgovor.
Najniža temperatura zraka izmjerena je na Antarktici 21. srpnja 1983. Koje je godišnje doba u srpnju na Antarktici?
Ako je tvrdnja točna, označite DA, a ako je netočna, označite NE.
Davor Rostuhar prvi je Hrvat koji je samostalno uspio prijeći Antarktiku od ruba do Južnog pola.
Označite točan odgovor.
Koji je prema veličini kontinent Antarktika?
Sljedeći zadatak riješite s pomoću priložene fotografije. U padajućem izborniku ispod fotografije pridružite točan naziv životinje koju prikazuje.
Sljedeći zadatak riješite s pomoću priloženih fotografija. U padajućem izborniku ispod fotografija pridružite točan naziv životinje koju prikazuju. Dva su naziva višak
Sljedeći zadatak riješite s pomoću priloženih fotografija. U padajućem izborniku ispod fotografija pridružite točan naziv životinje koju prikazuju. Dva su naziva višak.
Sljedeći zadatak riješite s pomoću priloženih fotografija. U padajućem izborniku ispod fotografija pridružite točan naziv životinje koju prikazuju. Dva su naziva višak.
Sljedeći zadatak riješite s pomoću priloženih fotografija. U padajućem izborniku ispod fotografija pridružite točan naziv životinje koju prikazuju. Dva su naziva višak.
Procjena znanja
Sljedeći zadatak riješite s pomoću ilustracije. Odaberite riječ u padajućem izborniku tako da rečenica bude točna.
Šume se prostiru u pojasu od Sjeverne Amerike, gdje su poznate pod nazivom
tajge, pa sve do Azije kao
tajge.
Odgovorite na pitanje.
Koja biljna zajednica prevladava na označenom dijelu karte svijeta iz 1. zadatka?
U sljedećem zadatku označite točne odgovore. Dva su odgovora točna.
Koje od navedenih tvrdnji se odnose na uzrok nastanka polarnih pustoši?
Ako je tvrdnja točna, označite DA, a ako je netočna, označite NE.
Na prostoru permafrosta ljeti je moguć uzgoj poljodjelskih kultura.
Ako je tvrdnja točna, označite DA, a ako je netočna, označite NE.
Pod utjecajem modernog načina života i istraživanja prostora nomadsko stanovništvo polarnih i subpolarnih pustoši prisiljeno je napustiti svoj način života ili preseliti se na drugo mjesto.
Ako je tvrdnja točna, označite DA, a ako je netočna, označite NE.
Glavne gospodarske djelatnosti autohtonog stanovništva subpolarnih i polarnih krajevima ovise isključivo o prirodno-geografskim uvjetima regije.
Označite točan odgovor.
Koje od navedenih područja nije stalno naseljeno zbog iznimno surovih uvjeta?
ili % točno odgovorenih pitanja
Procijenili ste svoje znanje o sljedećim ishodima:
Uspješno ste naučili:
Potrudite se još malo kako biste bolje naučili:
4. Tajge i tundre
Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Tema 3: SUBEKUMENA - Ishodi učenja: Učenik analizira obilježja, raspored i mogućnosti održive valorizacije subekumenskih prostora u svijetu i Hrvatskoj s pomoću geografske karte i IKT-a.
Videolekcija 3.1: Subekumena i čimbenici njezina nastanka - Ishodi učenja: Naučit ćete analizirati obilježja, raspored i mogućnosti održive valorizacije subekumenskih prostora u svijetu i Hrvatskoj s pomoću geografske karte i IKT-a.
Videolekcija 3.2: Pustinjska i polupustinjska područja - Ishodi učenja: Naučit ćete obrazložiti nastanak najvećih svjetskih vrućih i hladnih pustinja (BWh i Bwk)., Naučit ćete objasniti tradicionalni način života i glavne gospodarske djelatnosti u ekstremnim subekumenskim okolišima ., Naučit ćete analizirati suvremenu valorizaciju ekstremnih subekumenskih okoliša te mogućnosti i ograničenja njihove buduće valorizacije s aspekta očuvanja okoliša .
Videolekcija 3.3: Tropske kišne šume - Ishodi učenja: Naučit ćeš objasniti geografsku rasprostranjenost tropskih kišnih šuma i uzroke njihove slabe naseljenosti., Naučit ćeš objasniti tradicionalni način života i glavne gospodarske djelatnosti u ekstremnim subekumenskim okolišima., Naučit ćeš analizirati suvremenu valorizaciju subekumenskih okoliša te mogućnosti i ograničenja njihove buduće valorizacije s aspekta očuvanja okoliša.
Videolekcija 3.5: Visokogorska područja - Ishodi učenja: Naučit ćeš objasniti tradicionalni način života i glavne gospodarske djelatnosti u ekstremnim subekumenskim okolišima., Naulit ćeš analizirati suvremenu valorizaciju subekumenskih okoliša te mogućnosti i ograničenja njihove buduće valorizacije s aspekta očuvanja okoliša., Naučit ćeš objasniti naseljenost visokogorskih krajeva.