Povezane lekcije
Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana
- Tema 2: Primam informacije - Ishodi učenja: objašnjavati kako kognitivni procesi, motivacija i emocije (u dinamičnom odnosu) upravljaju ponašanjem i primjenjivati znanja o tome na različite životne situacije
- Videolekcija 2.1: Osjeti i percepcija - Ishodi učenja: navesti dijelove osjetnog sustava i proces nastanka osjeta, objasniti pojam i funkcije percepcije, razlikovati i objasniti povezanost između psihičkih procesa i percepcije, navesti i objasniti dva procesa u nastanku percepcije, navesti i objasniti čimbenike koji mogu utjecati na percepciju, objasniti perceptivnu konstantnost i navesti primjere, objasniti fenomen razlikovanja lika od pozadine i njegovu ulogu u prepoznavanju i lokalizaciji, objasniti različite gestalt principe organiziranja, navesti i razlikovati monokularne i binokularne znakove za percepciju dubine, razlikovati inducirano gibanje od prividnog gibanja, objasniti pojavu perceptivnih varki i navesti vrste, pronaći mogućnost primjene perceptivnih varki u svakodnevnom životu
- Videolekcija 2.3: Socijalno učenje i kognitivno učenje - Ishodi učenja: navesti psihologe koji su dali značajan doprinos proučavanju socijalnog i kognitivnog učenja, razlikovati i objasniti na primjerima različite vrste socijalnog učenja, razlikovati i objasniti na primjerima različite vrste kognitivnog učenja, opisati važne eksperimente iz područja socijalnog učenja, opisati važne eksperimente iz područja kognitivnog učenja, objasniti važnost modela u socijalnom učenju
- Videolekcija 2.4: Pamćenje i zaboravljanje - Ishodi učenja: definirati pamćenje kao kognitivni proces, objasniti vezu između učenja i pamćenja, razlikovati vrste dugoročnog pamćenja i potkrijepiti ih primjerima, opisati tri faze pamćenja i kontrolne procese, obasniti karakteristike svake faze pamćenja, opisati četiri uzroka zaboravljanja i potkrijepiti ih primjerima iz svakodnevnog života, razlikovati pozitivan transfer od negativnog transfera
- Videolekcija 2.5: Smetnje pamćenja - Ishodi učenja: razlikovati uzroke zaboravljanja od patoloških smetnji pamćenja, opisati patološke smetnje pamćenja, raspravljati o tome koji faktori pridonose boljem pamćenju i manjem zaboravljanju, raspravljati o tome koji faktori doprinose boljem učenju nekog gradiva, objasniti različite vrste mnemotehnika