Učitavanje

2. Nudite se za posao

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći oblikovati plan pisanja molbe u skladu s njezinom zadanom strukturom, oblikom i administrativnim stilom.
  • U potpunosti ću moći sažimati prikupljene informacije i oblikovati ih u sadržajno i logički povezan tekst.
  • U potpunosti ću moći oblikovati molbu prema zadanom modelu.
  • U potpunosti ću moći pišući molbe, primjenjivati pravopisna i jezična pravila hrvatskoga standardnog jezika i obilježja administrativnog stila.
  • U potpunosti ću moći iskazati sposobnost razlikovanja situacija u kojima se koriste različiti funkcionalni stilovi.
  • U potpunosti ću moći razvijati komunikacijske vještine.

Molbu ne treba uvijek iznova prilagođavati pojedinomu radnom mjestu za koje se natječete.

Poslodavci cijene proaktivnost i želju za učenjem.

Molba za posao je tekst kojim se naširoko predstavljate poslodavcu.

Važno je obratiti pažnju na irelevantna znanja, vještine i sposobnosti koje pojedino radno mjesto zahtijeva.

Važno je isticati one kompetencije i radno iskustvo koje zadovoljavaju zahtjeve pojedinog radnog mjesta.

Marija Marić

Ilica 33B

10000 Zagreb

E-mail: marija.maric@net.hr

Telefon: 01 000-000

Mobitel: 095 000-000

Zagreb, 19. veljače 2014.

Blast marketing d.o.o.

Jurišićeva 79

10000 Zagreb

n/r rukovoditelja Odjela za ljudske resurse




Poštovani,

ovim putem javljam se na Vaš oglas za radno mjesto suradnika u marketingu, objavljen u Jutarnjem listu dana 18. veljače 2014. godine

Po zvanju sam diplomirani ekonomist i dizajner internetskih stranica. Tijekom 2012. godine u agenciji Marker organizirala sam promociju novog proizvoda XY poduzeća XYX za područje Splitsko-dalmatinske županije. Provodila sam direktnu prezentaciju proizvoda X u maloprodajnoj mreži lanca XX i prezentacije za veleprodaje. Nadalje, dizajnirala sam internetsku stranicu poduzeća XX (www.XX.hr) te provodila druge marketinške aktivnosti.

Budući da svojim kvalifikacijama, iskustvom i znanjima udovoljavam Vašim zahtjevima, nadam se pozivu na razgovor i prilici da se osobno predstavim Vašoj tvrtki.


Zahvaljujem Vam na pažnji i srdačno Vas pozdravljam,

Marija Marić

Marija Marić

Ilica 33B

10000 Zagreb

E-mail: marija.maric@net.hr

Telefon: 01 000-000

Mobitel: 095 000-000

Zagreb, 19. veljače 2013.

Blast marketing d.o.o.

Jurišićeva 79

10000 Zagreb

n/r gđe Jasne Ribić

Poštovana gđa. Ribić,

Ovim putem željela bih Vam se predstaviti i iskazati svoj interes za suradnju s Vašom tvrtkom. Smatram kako bih svojim dosadašnjim iskustvima i znanjima u ovom području mogla doprinijeti razvoju marketinga u Vašoj tvrtci na obostrano zadovoljstvo.

Diplomirani sam ekonomist i dizajner internet stranica. Tijekom 2012. godine u agenciji Marker organizirala sam promociju novog proizvoda XY poduzeća XYX za područje Splitsko-dalmatinske županije. Provodila sam direktnu prezentaciju proizvoda X u maloprodajnoj mreži lanca XX i prezentacije za veleprodaje. Nadalje, dizajnirala sam web stranicu poduzeća XX (proizvodX@XX.hr) te provodila druge marketinške aktivnosti.

Ukoliko imate potrebu za stručnjacima iz područja marketinga te smatrate da moje iskustvo i znanja udovoljavaju Vašim zahtjevima, slobodno me možete kontaktirati kako bih se i osobno predstavila Vašoj tvrtci.

Zahvaljujem Vam na pažnji i srdačno Vas pozdravljam,

Marija Marić

Procjena znanja

Označite kojem dijelu molbe pripadaju sljedeće rečenice.



Javljam se na vaš oglas za radno mjesto digitalnog dizajnera / digitalne dizajnerice, koji je objavljen na mrežnoj stranici Europass, u kategoriji Rad u Europi, Pronađite poslove.

Iako sam tek završio/završila gimnaziju, imam iskustva u digitalnom dizajniranju. U školskim projektnim zadacima izrađivao / izrađivala sam prijedloge za dizajn školske mrežne stranice. Odlično poznajem rad u alatima Photoshop i Ilustrator.

Imam razvijene organizacijske i digitalne vještine i spreman/spreman sam raditi na grafičkom oblikovanju postojećih rješenja prema zahtjevima klijenata vaše tvrtke.

Budući da svojim dosad stečenim iskustvom u obradi fotografija za web rješenja odgovaram vašim zahtjevima, uvjeren/uvjerena sam da ćete me pozvati na intervju i dati mi priliku da vam se predstavim, a u potom i budem član vašeg tima kojem ću pridonositi svojim idejama, inicijativom i odgovornošću.

 Zahvaljujem na pažnji. Veselim se kontaktu na br. mob. 096 11 22 11, ili na dina@email.hr. Srdačno vas pozdravljam.

Poredajte strukturne elemente molbe kako se pišu – od početka prema dnu stranice.

1. Vlastoručni potpis
2. Prilozi
3. PREDMET: Molba za posao
4. Ime i prezime, adresa  i kontaktni podatci
5. Uvod, razrada i završni dio molbe
6. Naziv tvrtke/ustanove/organizacije kojoj se šalje molba

Označite točne odgovore.

Obilježja administrativnog stila su:

2. Nudite se za posao

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći oblikovati plan pisanja molbe u skladu s njezinom zadanom strukturom, oblikom i administrativnim stilom.
  • U potpunosti ću moći sažimati prikupljene informacije i oblikovati ih u sadržajno i logički povezan tekst.
  • U potpunosti ću moći oblikovati molbu prema zadanom modelu.
  • U potpunosti ću moći pišući molbe, primjenjivati pravopisna i jezična pravila hrvatskoga standardnog jezika i obilježja administrativnog stila.
  • U potpunosti ću moći iskazati sposobnost razlikovanja situacija u kojima se koriste različiti funkcionalni stilovi.
  • U potpunosti ću moći razvijati komunikacijske vještine.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 2: Produktivne jezične djelatnosti - Ishodi učenja: Djelomično ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja., U potpunosti ću moći govoriti upućivačke i raspravljačke tekstove u skladu sa svrhom i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći pisati upućivačke i raspravljačke tekstove u kojima se ostvaruju obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći opisati osnovna obilježja funkcionalnih stilova na tekstu.
    1. Videolekcija 2.1: Kako otvoriti svoj korisnički račun na Tik-Toku - Ishodi učenja: Moći ću objašnjavati osobine aktivnog slušanja., Moći ću određivati značajke upute., Djelomično ću moći prosuđivati utjecaj medijskih tekstova na oblikovanje stavova i vrijednosti primatelja., Moći ću objašnjavati odnos prema društvenoj mreži., U potpunosti ću moći slušati u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., Djelomično ću moći pisati upućivačke i raspravljačke tekstove u kojima ću ostvarivati obilježja funkcionalnih stilova u skladu sa svrhom teksta i željenim učinkom na primatelja., U potpunosti ću moći čitati u skladu s određenom svrhom upućivačke i raspravljačke tekstove različitih funkcionalnih stilova i oblika., Moći ću opisivati značajke upute., Moći ću zaključivati iz iskustva.
    2. Videolekcija 2.3: Komentirajte kao kolumnisti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći sažimati prikupljene informacije i oblikovati ih u sadržajno i logički povezan tekst., U potpunosti ću moći kritički promišljati i vrednovati ideje., U potpunosti ću moći uočiti međuovisnost članova društva i proces društvene odgovornosti., Moći ću analizirati obilježja kolumne., Moći ću navoditi obilježja kolumne., U potpunosti ću moći razlikovati funkcionalne stilove hrvatskoga standardnog jezika., U potpunosti ću moći primjenjivati pravopisna i jezična pravila hrvatskoga standardnog jezika i obilježja publicističkog stila., U potpunosti ću moći primjenjivati pravila jezične kulture u različitim komunikacijskim situacijama., Moći ću navoditi područja vezana uz publicistički stil., Moći ću opisati obilježja kolumne., Moći ću povezivati tekstne vrste i različite funkcionalne stilove., U potpunosti ću moći oblikovati raspravljačke tekstove prema modelu i u skladu s jezično-strukturnim i stilskim obilježjima raspravljačkog diskursa.
    3. Videolekcija 2.4: Priopćenje zainteresiranoj javnosti - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći promicati ulogu institucija i organizacija u zaštiti ljudskih prava., Moći ću razlikovati funkcionalne stilove hrvatskoga standardnog jezika., U potpunosti ću moći samostalno primjenjivati različite strategije učenja u ostvarivanju ciljeva učenja i rješavanju problema., U potpunosti ću moći promicati ulogu institucija poput Državnoga odvjetništva pri promicanju ljudskih prava., U potpunosti ću moći iznijeti vlastiti doživljaj i razumijevanje pripovijetke Kabanica Nikolaja Vasiljeviča Gogolja., U potpunosti ću moći prepoznati obilježja administrativno-poslovnoga funkcionalnoga stila., U potpunosti ću moći oblikovati tekst priopćenja za medije administrativno-poslovnim funkcionalnim stilom standardnog jezika., Moći ću opisati svrhu priopćenja., Moći ću prepoznati žanrovsku pripadnost tekstne vrste., Moći ću opisivati strukturna obilježja priopćenja., Moći ću izraziti razumijevanje književnog teksta., U potpunosti ću moći kritički se odnositi prema promotivnim sadržajima.
    4. Videolekcija 2.5: Pišemo interpretacijski esej - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći osloniti se na svoju inspiraciju i svoje kreativne resurse (ideje, strategije, alate, tehnike...)., U potpunosti ću moći isprobavati različite nove postupke i tehnike pisanja., U potpunosti ću moći kombinirati ideje iz različitih područja u postupku pisanja., U potpunosti ću moći napisati koncept školskog interpretacijskog eseja., U potpunosti ću moći analizirati sadržajna, izrazna i idejna obilježja iz polaznog teksta., U potpunosti ću moći oblikovati plan pisanja raspravljačkog teksta., Moći ću prepoznati esejski zadatak., Moći ću prepoznati obilježja školskog eseja., Moći ću opisati svrhu interpretacijskog eseja., Moći ću prepoznati izlagačka obilježja teksta., Moći ću prepoznati strukturna obilježja eseja., U potpunosti ću moći izdvojiti tematske, strukturne i stilske posebnosti ulomka teksta i povezati ih s djelom u cijelosti.