Učitavanje

2. Charles Baudelaire i hrvatska moderna

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći izraziti doživljaj teksta.
  • U potpunosti ću moći analizirati pjesme Jesenje veče, Jesenska pjesma i Plakat.
  • U potpunosti ću moći usporediti modernističke elemente kod Baudelairea i Matoša.
  • U potpunosti ću moći odrediti osobine Vidrićeva pjesništva.
  • U potpunosti ću moći upoznati se s hrvatskom modernom.
  • U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje.
  • Moći ću odrediti obilježja modernizma.
  • Moći ću odrediti povijesni kontekst Matoševa djelovanja.
  • Moći ću analizirati informacije o modernizmu i moderni.
Profesionalni video. Transkript: .

Procjena znanja

Koje je godine Baudelaire objavio zbirku Cvjetovi zla, koja označava početak modernizma?

Koja su obilježja modernizma prisutna u Baudelaireovom pjesništvu? Moguće više odgovora.

Koja tvrdnja u vezi s Antunom Gustavom Matošem nije točna?

Silvije Strahimir Kranjčević pripadnik je hrvatske moderne.

Matoš je napisao esej o Baudelaireu.

Vidrić je za života tiskao samo jednu zbirku pjesama.

Baudelaire je za života tiskao samo jednu zbirku pjesama.

Dopunite tvrdnju točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

Vladimir Vidrić značajan je po

pjesmama.

2. Charles Baudelaire i hrvatska moderna

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći izraziti doživljaj teksta.
  • U potpunosti ću moći analizirati pjesme Jesenje veče, Jesenska pjesma i Plakat.
  • U potpunosti ću moći usporediti modernističke elemente kod Baudelairea i Matoša.
  • U potpunosti ću moći odrediti osobine Vidrićeva pjesništva.
  • U potpunosti ću moći upoznati se s hrvatskom modernom.
  • U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje.
  • Moći ću odrediti obilježja modernizma.
  • Moći ću odrediti povijesni kontekst Matoševa djelovanja.
  • Moći ću analizirati informacije o modernizmu i moderni.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 7: Lirska poezija - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove iste teme ili žanra na sadržajnoj i izraznoj razini i tumačiti reprezentativnost književne vrste u različitim književnopovijesnim razdobljima., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja., U potpunosti ću moći interpretirati književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
    1. Videolekcija 7.1: Spleen na Parnasu - Ishodi učenja: Moći ću navesti predstavnike simbolizma., Moći ću prepoznati obilježja parnasovaca., U potpunosti ću moći razlikovati modernističke pravce., U potpunosti ću moći prepoznati poeziju modernizma., U potpunosti ću moći opisati obilježja pravca na konkretnom primjeru., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati i vrednovati ideje i informacije., Moći ću prepoznati obilježja esteticizma.
    2. Videolekcija 7.3: Ne boj se! Nisi sam! - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći komentirati stihove koje biste mogli dovesti u vezu s vlastitim proživljenim iskustvom., U potpunosti ću moći izdvojiti pojedinosti koje su vas se dojmile i potaknule na razmišljanje., U potpunosti ću moći interpretirati pjesme Tina Ujevića., U potpunosti ću moći doznati relevantne podatke iz Ujevićeva života i književnog stvaralaštva., U potpunosti ću moći izražavati literarni doživljaj pjesme Pobratimstvo lica svemiru., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama na temelju iskustva i analizirati vrijednosti svog kulturnog nasljeđa u odnosu na multikulturalni svijet., Moći ću primijeniti književnoteorijske pojmove vezane uz poetske vrste., Moći ću opisati obilježja dominantne književne poetike u modernoj poeziji., Moći ću povezati tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
    3. Videolekcija 7.4: Spoji se na Lyrikline.org. - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći tumačiti obilježja suvremenog pjesništva., U potpunosti ću moći izdvojiti pojedinosti koje su me se dojmile i potaknule na razmišljanje., Moći ću prepoznati vremenski okvir suvremene književnosti., Moći ću prepoznati značenje pojma internetska poezija., U potpunosti ću moći pronaći i analizirati internetsku poeziju., U potpunosti ću moći povezati tekstove pjesama s aktualnim situacijama., U potpunosti ću moći izraziti literarni doživljaj teksta., Moći ću prepoznati autore suvremene poezije., Moći ću imenovati stranice internetske poezije., Moći ću definirati obilježje suvremene poezije.