Učitavanje

2. Himna slobodi

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći usporediti svoju interpretaciju s interpretacijama drugih čitatelja.
  • Moći ću prepoznati vrijeme nastanka pastorale.
  • U potpunosti ću moći tumačiti stilska, sadržajna i izrazna obilježja Dubravke.
  • U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati.
  • U potpunosti ću moći prepoznati obilježja pastorale.
  • Moći ću odrediti obilježja melodrame.
  • Moći ću prepoznati likove u pastoralama Dubravka i Radimo i Ljubmir.

Procjena znanja

Pastorala nastaje u 3. stoljeću prije Krista.

Tko su autori pastorala u hrvatskoj književnosti? Moguće je odabrati više točnih odgovora.

Dopunite tvrdnju točnim odgovorom iz padajućeg izbornika.

Pastoralama Radmio i Ljubmir i Dubravka, zajednički su likovi

.

Izbacite uljeza.

Obilježja baroka u pastorali Dubravka jesu utjecaj

Dubravku možemo odrediti i kao melodramu jer ima elemente i glazbe i plesa.

2. Himna slobodi

Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.

Svg Vector Icons : http://www.onlinewebfonts.com/icon

Što ću naučiti

  • U potpunosti ću moći usporediti svoju interpretaciju s interpretacijama drugih čitatelja.
  • Moći ću prepoznati vrijeme nastanka pastorale.
  • U potpunosti ću moći tumačiti stilska, sadržajna i izrazna obilježja Dubravke.
  • U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati.
  • U potpunosti ću moći prepoznati obilježja pastorale.
  • Moći ću odrediti obilježja melodrame.
  • Moći ću prepoznati likove u pastoralama Dubravka i Radimo i Ljubmir.
Pojmovnik

Povezane lekcije

Popis povezanih videolekcija za čitače ekrana

  1. Tema 10: Drama - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja., U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove iste teme ili žanra na sadržajnoj i izraznoj razini i tumačiti reprezentativnost književne vrste u različitim književnopovijesnim razdobljima., U potpunosti ću moći interpretirati književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
    1. Videolekcija 10.1: Legenda o nesretnome danskom kraljeviću - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći interpretirati ulomke iz tragedije Hamlet na izraznoj i sadržajnoj razini., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj književnih likova., U potpunosti ću moći izdvojiti pojedinosti koje su vas potaknule na razmišljanje., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama., U potpunosti ću moći smjestiti tragediju u kontekst stvaralačke poetike W. Shakespearea i elizabetanskog razdoblja engleske književnosti., U potpunosti ću moći opisati elizabetansko kazalište.
    2. Videolekcija 10.3: Zarobljeni čežnjom - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti doživljaj lirske drame., Moći ću prepoznati žanrovska obilježja teksta i obilježja poetike modernizma u drami., Moći ću tumačiti simbolična značenja drame., Moći ću prepoznati kulturni i povijesni kontekst teatarskih izvedbi Čehova., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnom situacijom na temelju iskustva., U potpunosti ću moći tumačiti izdvojene pojedinosti koje čitatelja potiču na razmišljanje., U potpunosti ću moći objasniti važnost nenasilja i kritičkog odnosa prema vlastitu ponašanju., U potpunosti ću moći usporediti svoje proživljeno iskustvo čitanja s iskustvima čitanja prijatelja iz razreda., U potpunosti ću moći analizirati dramu Tri sestre Antona Pavloviča Čehova na sadržajnoj i izraznoj razini primjenjujući književnoteorijske pojmove vezane uz dramske vrste., U potpunosti ću moći opisati obilježja lirske drame., U potpunosti ću moći prepoznati obilježja poetike modernizma u drami
    3. Videolekcija 10.4: Lutka na koncu - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći usporediti svoju interpretaciju s interpretacijama drugih čitatelja., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati., Moći ću uočiti obilježja Helmerova karaktera., U potpunosti ću moći prepoznati obilježja drame i dramske strukture., Moći ću odrediti vrstu drame., Moći ću prepoznati značajke modernoga u prikazivanju lika., Moći ću usporediti lik Nore s drugim književnim likovima., U potpunosti ću moći tumačiti sadržajna i izrazna obilježje drame Nora.