Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći izraziti doživljaj lirske drame.
Moći ću prepoznati žanrovska obilježja teksta i obilježja poetike modernizma u drami.
Moći ću tumačiti simbolična značenja drame.
Moći ću prepoznati kulturni i povijesni kontekst teatarskih izvedbi Čehova.
U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnom situacijom na temelju iskustva.
U potpunosti ću moći tumačiti izdvojene pojedinosti koje čitatelja potiču na razmišljanje.
U potpunosti ću moći objasniti važnost nenasilja i kritičkog odnosa prema vlastitu ponašanju.
U potpunosti ću moći usporediti svoje proživljeno iskustvo čitanja s iskustvima čitanja prijatelja iz razreda.
U potpunosti ću moći analizirati dramu Tri sestre Antona Pavloviča Čehova na sadržajnoj i izraznoj razini primjenjujući književnoteorijske pojmove vezane uz dramske vrste.
U potpunosti ću moći opisati obilježja lirske drame.
U potpunosti ću moći prepoznati obilježja poetike modernizma u drami
Podijeli ovu lekciju
Mrežna adresa je kopirana u međuspremnik
Na čemu je fokus u lirskoj drami? Moguće je odabrati više točnih odgovora.
Koliko traje radnja drame Tri sestre?
Dopunite tvrdnju točnim odgovorima iz padajućih izbornika.
Sami likovi
junaci, snažne ličnosti s velikim strastima. Oni su
i
osobe koje čekaju, a ništa ili gotovo ništa praktično ne poduzimaju.
Tema otuđenosti i slabe komunikacije jedna je od središnjih tema u drami Tri sestre.
Dramu Tri sestre odlikuju klasična fabula i mnoštvo obrata i spletki.
Procjena znanja
U lirskoj drami dijalozima se gradi napetost.
Lirska drama obično ima velik broj likova.
Što simbolizira Moskva u drami Tri sestre?
Kojoj podvrsti drame pripadaju Tri sestre?
Izbacite uljeza.
Veliki doprinos za uspjeh Čehovljevih drama na pozornici može se pripisati redatelju
.
ili % točno odgovorenih pitanja
Procijenili ste svoje znanje o sljedećim ishodima:
Uspješno ste naučili:
Potrudite se još malo kako biste bolje naučili:
3. Zarobljeni čežnjom
Popis segmenata i interakcija u videolekciji. Nakon otvaranja pojedine interakcije ili anotacije, pomoću gumba Zatvori prikaz nastavite videolekciju.
Što ću naučiti
U potpunosti ću moći izraziti doživljaj lirske drame.
Moći ću prepoznati žanrovska obilježja teksta i obilježja poetike modernizma u drami.
Moći ću tumačiti simbolična značenja drame.
Moći ću prepoznati kulturni i povijesni kontekst teatarskih izvedbi Čehova.
U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnom situacijom na temelju iskustva.
U potpunosti ću moći tumačiti izdvojene pojedinosti koje čitatelja potiču na razmišljanje.
U potpunosti ću moći objasniti važnost nenasilja i kritičkog odnosa prema vlastitu ponašanju.
U potpunosti ću moći usporediti svoje proživljeno iskustvo čitanja s iskustvima čitanja prijatelja iz razreda.
U potpunosti ću moći analizirati dramu Tri sestre Antona Pavloviča Čehova na sadržajnoj i izraznoj razini primjenjujući književnoteorijske pojmove vezane uz dramske vrste.
U potpunosti ću moći opisati obilježja lirske drame.
U potpunosti ću moći prepoznati obilježja poetike modernizma u drami
Tema 10: Drama - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj i usporediti svoje stavove sa stavovima drugih čitatelja., U potpunosti ću moći usporediti književne tekstove iste teme ili žanra na sadržajnoj i izraznoj razini i tumačiti reprezentativnost književne vrste u različitim književnopovijesnim razdobljima., U potpunosti ću moći interpretirati književne tekstove s obzirom na književnopovijesni, društveni i kulturni kontekst.
Videolekcija 10.1: Legenda o nesretnome danskom kraljeviću - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći interpretirati ulomke iz tragedije Hamlet na izraznoj i sadržajnoj razini., U potpunosti ću moći izraziti svoj literarni doživljaj književnih likova., U potpunosti ću moći izdvojiti pojedinosti koje su vas potaknule na razmišljanje., U potpunosti ću moći povezati tekst s aktualnim situacijama., U potpunosti ću moći smjestiti tragediju u kontekst stvaralačke poetike W. Shakespearea i elizabetanskog razdoblja engleske književnosti., U potpunosti ću moći opisati elizabetansko kazalište.
Videolekcija 10.2: Himna slobodi - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći usporediti svoju interpretaciju s interpretacijama drugih čitatelja., Moći ću prepoznati vrijeme nastanka pastorale., U potpunosti ću moći tumačiti stilska, sadržajna i izrazna obilježja Dubravke., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati., U potpunosti ću moći prepoznati obilježja pastorale., Moći ću odrediti obilježja melodrame., Moći ću prepoznati likove u pastoralama Dubravka i Radimo i Ljubmir.
Videolekcija 10.4: Lutka na koncu - Ishodi učenja: U potpunosti ću moći usporediti svoju interpretaciju s interpretacijama drugih čitatelja., U potpunosti ću moći samostalno kritički promišljati., Moći ću uočiti obilježja Helmerova karaktera., U potpunosti ću moći prepoznati obilježja drame i dramske strukture., Moći ću odrediti vrstu drame., Moći ću prepoznati značajke modernoga u prikazivanju lika., Moći ću usporediti lik Nore s drugim književnim likovima., U potpunosti ću moći tumačiti sadržajna i izrazna obilježje drame Nora.